Перегляд зібрання за групою - Автори Муштай, Валентина Анатольевна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 3 до 9 із 9 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Використання матричних методів в оцінюванні організації маркетингового планування діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Застосування інструментарію стратегічного маркетингу в обгрунтуванні вибору напряму діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Механізм формування стратегічних напрямів стаблізації та розвитку підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Особливості стратегічного маркетингового планування на підприємствахМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna
2021Стратегічна значущість запровадження мотиваційного механізму в закладах охорони здоров’яМуштай, Валентина Анатоліївна; Бугаєнко, Владислав Олександрович; Муштай, Валентина Анатольевна; Бугаенко, Владислав Александрович; Mushtai, Valentyna; Buhaienko, Vladyslav
2021Стратегічний розвиток як основа забезпечення конкурентних переваг підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатольевна; Mushtai, Valentyna