Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-110 зі 921.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Формування стратегічних напрямів планування нової продукції у маркетинговій діяльності аграрного підприємстваТимошенко, Володимир Григорович; Tymoshenko, Volodimir Grigorovich
2024Розробка маркетингової стратегії з формування позитивного іміджу торговельного підприємстваТроян, Віталій Миколайович; Troian, Vitalii Mykolaiovych
2024Формування логістичної системи аграрного підприємства на засадах маркетингуХолоденко, Юрій Сергійович; Kholodenko, Yurii Serhiiovych
2024Формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності аграрного підприємстваНечай, Олександр Віталійович; Nechay, Olekcandr Vitaliyovych
2024Система забезпечення стратегічного маркетингу на підприємстві сфери транспортних послугТимошенко, Олександр Володимирович; Tymoshenko, Oleksandr
2024Планування маркетингової стратегії просування продукції промислового підприємстваСамойленко, Денис Сергійович; Samoilenko, D. S.
2024Розробка стратегії управління циклом товару та шляхи його подовженняПарака, Ігор Миколайович; Paraka, Ihor Mykolayovych
2024Вдосконалення менеджменту та адміністрування мотивації персоналуОдуденко, Андрій Вікторович; Odudenko, Andriy Viktorovych
2024Управління та адміністрування ресурсним потенціалом торгівельного підприємстваБочкун, Дмитро Володимирович; Bochkun, Dmytro Vololdymyrovuch
2024Вдосконалення менеджменту та адміністрування процесу мотивації до праці на підприємствіЛобан, Сергій Олександрович; Loban, S. O.