Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10061
Назва: Teacher Competency Model in Human Resource Management : International Economic and Legal Experience in Chinese Universities under Digitalization
Інші назви: Модель компетентності викладача в управлінні людськими ресурсами : міжнародний економічний та правовий досвід китайських університетів в умовах цифровізації
Модель компетентности преподавателя в управлении человеческими ресурсами : международный экономический и правовой опыт китайских университетов в условиях цифровизации
Автори: Li, Wei
Klietsova, Nataliia Volodymyrivna
Volchenko, Nataliia Vasylivna
Petrova, Nataliia Oleksandrivna
Kharchenko, Tetyana Mykolaivna
Лі, Вей
Клєцова, Наталія Володимирівна
Волченко, Наталія Василівна
Петрова, Наталія Олександрівна
Харченко, Тетяна Миколаївна
Ли, Вей
Клецова, Наталья Владимировна
Волченко, Наталья Васильевна
Петрова, Наталья Александровна
Харченко, Татьяна Николаевна
Ключові слова: historical base
comparative and international law
international relations
історична база
порівняльне та міжнародне право
міжнародні відносини
историческая база
сравнительное и международное право
международные отношения
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Teacher Competency Model in Human Resource Management : International Economic and Legal Experience in Chinese Universities under Digitalization [Electronic resource] / Wei Li, Nataliia Klietsova, Nataliia Volchenko [and athers] // International Journal of Advanced and Applied Sciences (IJAAS). – 2022.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the aim to demonstrate the necessity of the implementation the teacher competency model as the innovative tool in human resource management. The authors achieved this goal by researching the international legal and economic experience in the context of digitalization, as well as its application in the Chinese educational sphere. Various methods of scientific research were used by the authors to establish universal scientific standards for the selection, evaluation, training and management of teachers’ work. Using the survey method, the interview method and the expert survey method, the authors identified and summarized certain terms regarding the competencies of university teachers. Using the statistical research method, the reliability of the model was evaluated. Factor analysis was used to verify the certainty of the structural model. The application of the Delphi method provided the expert group with 30 important competencies. Respondents to the expert survey were teachers from the local universities in 8 provinces in the Eastern, Central and Western China. The method of factor analysis of data allowed the authors to form their own model of competence of teachers at the Chinese universities. The model proposed by the authors has: 1) four dimensions: basic qualities, pedagogical competence, research competence and competence of social service; 2) contains 22 indicators of second-level competence, which, unlike existing models, takes into account all research results and doesn’t ignore the possibility of employees’ professional development, even in the case of low rates of every person. The applying of the proposed model on practice will allow HR professionals not only to pay attention to the current assessment of the performance of university teachers, but also to be the effective tool for comprehensive assessment of teachers’ competencies under conditions of . У статті висвітлено необхідність впровадження моделі компетентності вчителя як інноваційного інструменту в управлінні людськими ресурсами. Авторами була досягнута мета шляхом дослідження міжнародного правового та економічного досвіду в умовах цифровізації, а також застосуванням його у китайській освітній сфері. Для встановлення наукових універсальних стандартів щодо підбору, оцінювання, навчання та управління роботою викладачів авторами були використані різні методи наукового дослідження. За допомогою оглядового методу, методу інтерв’ювання та методу експертного опитування автори виявили та узагальнили певні терміни щодо компетенцій викладачів університету. Застосовуючи статистичний метод дослідження, було оцінено надійність моделі. Для перевірки достовірності структурної моделі було використано факторний аналіз. Застосування методу Delphi надало експертній групі визначити 30 важливих компетентностей. Респондентами експертного опитування виступили викладачі місцевих університетів у 8 провінціях Східного, Центрального та Західного Китаю. Метод факторного аналізу даних дозволив авторам сформувати власну модель компетентності викладачів китайських університетів. Запропонована авторами модель має: 1) чотири виміри: базові якості, педагогічна компетентність, науково-дослідницька компетентність та компетентність соціального обслуговування; 2) містить 22 індикатори компетентності другого рівня, що, на відміну від існуючих моделей, враховує будь-які результати дослідження і не ігнорує можливість професійного розвитку працівників, навіть за умови виявлених низьких показників кожної особи. Використання запропонованої моделі на практиці дозволить фахівцям з управління персоналом не лише приділяти увагу поточній оцінці результатів роботи викладачів університетів, але й бути ефективним інструментом для комплексної оцінити компетентності викладачів в умовах цифровізації.
Опис: В статье отражена необходимость внедрения модели компетентности учителя как инновационного инструмента в управлении человеческими ресурсами. Авторы достигли цели путем исследования международного правового и экономического опыта в условиях цифровизации, а также применением его в китайской образовательной сфере. Для установления научных универсальных стандартов по подбору, оценке, обучению и управлению работой преподавателей авторами были использованы различные методы научного исследования. С помощью обзорного метода, метода интервьюирования и метода экспертного опроса авторы выявили и обобщили определенные сроки компетенций преподавателей университета. Применяя статистический метод исследования, была оценена надежность модели. Для проверки подлинности структурной модели был использован факторный анализ. Применение метода Delphi дало экспертной группе определить 30 важных компетентностей. Респондентами экспертного опроса выступили преподаватели местных университетов в 8 провинциях Восточного, Центрального и Западного Китая. Метод факторного анализа данных позволил авторам сформировать свою модель компетентности преподавателей китайских университетов. Предлагаемая авторами модель имеет: 1) четыре измерения: базовые качества, педагогическую компетентность, научно-исследовательскую компетентность и компетентность социального обслуживания; 2) содержит 22 индикатора компетентности второго уровня, что, в отличие от существующих моделей, учитывает какие-либо результаты исследования и не игнорирует возможность профессионального развития работников, даже при условии выявленных низких показателей каждого лица. Использование предлагаемой модели на практике позволит специалистам управления персоналом не только уделять внимание текущей оценке результатов работы преподавателей университетов, но и быть эффективным инструментом для комплексной оценки компетентности преподавателей в условиях цифровизации.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10061
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1. Волченко Н.В._ст..pdf619,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.