Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБудянський, Дмитро-
dc.contributor.authorДрушляк, Марина-
dc.contributor.authorСеменіхіна, Олена-
dc.contributor.authorХарченко, Інна-
dc.contributor.authorГорбачук, Василь-
dc.contributor.authorЧашечникова, Ольга-
dc.contributor.authorBudianskyi, Dmytro-
dc.contributor.authorDrushlyak, Marina-
dc.contributor.authorSemenikhina, Olena-
dc.contributor.authorKharchenko, Inna-
dc.contributor.authorHorbachuk, Vasyl-
dc.contributor.authorChashechnikova, Olga-
dc.date.accessioned2022-11-08T07:40:55Z-
dc.date.available2022-11-08T07:40:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТипологія електронних ресурсів у формуванні риторичної культури фахівця [Електронний ресурс] / Д. Будянський, М. Друшляк, О. Семеніхіна [та ін.] // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2021. – Т. 81, № 1. – С. 82-96. – Режим доступу : https://doi.org/10.33407/itlt.v81i1.4292. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10088-
dc.descriptionThe interpretation of the category "rhetorical culture" as an integrative personality characteristic, which includes knowledge of history, theory and methods of public speaking (stages of speech preparation, rhetorical paths and figures, methods of activating audience attention, etc.), intellectual, speech, ethical, esthetic and artistic-performing qualities, which are expressed in the form of an original product of mental-speech activity, is given in the article. The typology of electronic resources in the teacher’s rhetorical culture formation is characterized. They include video content (speeches of outstanding speakers of the past and present, movies fragments, theater performances, television programs, speeches of masters of the artistic word, lectures by national and foreign teachers, reports of famous scientists, fragments of lessons and educational activities), audio content (podcasts, audiobooks), rhetoric courses on educational platforms (UDEMY, EDUGET, TED), specialized resources on rhetoric, specialized software in the field of rhetoric (Speaker Coach, Ummo, Public Speaking, Black Rhetoric, Govorillo), social communities for on-line communication (Facebook, Instagram, Telegram). Descriptive characteristics of each type are briefly provided and relevant examples with Internet links to typical Internet content are given. According to the analysis of electronic resources in the field of rhetoric for the specialist’s rhetorical culture formation, the most effective, according to experts (experts in the field of public speaking), are the use of video content, namely speeches of prominent speakers of the past and present, use of audio content software, which is confirmed by the Kendall concordance coefficient (0.87) and the χ^2-criterion for estimating the probability of the result χ = 26.85, which at the significance level of 0.05 confirms the probability of the expert group's conclusions.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі тлумачення категорії «риторична культура» як інтегративної особистісної характеристики, що передбачає ґрунтовні знання історії, теорії і методики ораторського мистецтва (етапи підготовки промови, риторичні тропи та фігури, прийоми активізації уваги аудиторії тощо), інтелектуальні, мовленнєві, етичні, естетичні та артистичновиконавські якості, які виражаються у формі оригінального продукту мисленнєво-мовленнєвої діяльності схарактеризовано типологію електронних ресурсів у формуванні риторичної культури вчителя: відеоконтент (промови видатних ораторів минулого і сучасності, фрагменти кінофільмів, театральних вистав, телевізійних програм, виступи майстрів художнього слова, лекції вітчизняних і зарубіжних викладачів, доповіді відомих учених, фрагменти уроків та виховних заходів), аудіоконтент (подкасти, аудіокниги), курси з риторики на освітніх платформах (UDEMY, EDUGET, TED), спеціалізовані ресурси з риторики, спеціалізоване програмне забезпечення в галузі риторики (Тренер Оратора, Ummo, PublicSpeaking, Черная риторика, Говорилло), соціальні спільноти для онлайн комунікації (Facebook, Instagram, Telegram). Коротко надано описові характеристики кожного типу та наведено відповідні приклади з Інтернет-посиланнями на типовий Інтернет-контент. За проведеним аналізом електронних ресурсів у галузі риторики для формування риторичної культури фахівця найбільшефективними, на думку експертів (фахівців у галузі ораторського мистецтва), є використання відеоконтенту, а саме: промови видатних ораторів минулого і сучасності, використання аудіоконтенту та використання спеціалізованого программного забезпечення, що підтверджено коефіцієнтом конкордації Кендала (0,87) та – критерієм оцінки вірогідності результату χ=26,85, що для рівня значущості 0,05 підтверджує вірогідність висновків експертної групи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectриторична культураuk_UA
dc.subjectелектронні ресурсиuk_UA
dc.subjectелектронні освітні ресурсиuk_UA
dc.subjectrhetorical cultureuk_UA
dc.subjectelectronic resourcesuk_UA
dc.subjectelectronic educational resourcesuk_UA
dc.titleТипологія електронних ресурсів у формуванні риторичної культури фахівцяuk_UA
dc.title.alternativeElectronic Resources Typology in the Formation of Specialist’s Rhetoric Cultureuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf278,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.