Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10162
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Марія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Плавинська, Олександра Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Bondar, M. M. | - |
dc.contributor.author | Plavynska, O. V. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-06T10:20:47Z | - |
dc.date.available | 2022-12-06T10:20:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Бондар М. М. Вивчення вимог роботодавців до змістовної складової сукупності професійних компетенцій майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / М. М. Богдар, О. В. Плавинська // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2021. – Вип. 1 (43). – С. 22-27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10162 | - |
dc.description | Improving the quality of training of engineers in the fields of agricultural engineering and industrial operation remains an urgent problem of the national education system. One of the ways to improve the educational process is close cooperation of universities with employers of agricultural production and their involvement in active participation in the formation of graduates' competencies that are adequate to the requirements of the labor market. Taking into account the importance of increasing the efficiency of this cooperation, the article examines the interrelated concepts of "competence", "competence", "competence", "competent". A list of the competencies of an engineer is proposed. The content of the set of competencies that are significant for the graduate is studied, and the time frame of their manifestation in the production environment, associated with the need for adaptation, is investigated. he main goal of the study is to increase the readiness of students in specialties: industrial mechanical engineering and agricultural engineering, for quick adaptation in future professional activities. Why, on the basis of the results of the study of employers' requirements, to correct the content of the set of professional competencies. To achieve the goal, an expert survey of employers was conducted from February 2017 to September 2018. The graduates of December 2016 (78 people) from the Faculty of Construction and Design, as well as the Faculty of Mechanics and Technology, took part in the study, and were directed to work in mechanical engineering, dealer, service and production agricultural organizations of various forms of ownership. The results of the survey made it possible to establish exactly what competencies require revision of curricula and discipline programs to improve the educational process. | uk_UA |
dc.description.abstract | Підвищення якості підготовки майбутніх інженерів сфер сільськогосподарського машинобудування та виробничої експлуатації сільськогосподарської техніки залишається актуальною проблемою національної системи освіти. Одним із шляхів вдосконалення навчального процесу є тісна співпраця університетів з роботодавцями сільськогосподарського виробництва та залучення їх до активної участі у формуванні компетенцій випускників, адекватних вимогам ринку праці. З огляду на важливість підвищення ефективності цієї співпраці в статті досліджуються взаємопов'язані поняття «компетенція», «компетенції», «компетентність», «компетентний». Пропонується перелік компетенцій інженера. Вивчається зміст сукупності значущих для випускника компетенцій, а також досліджується їх прояви у виробничих умовах, пов'язаних з необхідністю певного часу для адаптації випускника інженерного факультету. Основна мета дослідження — підвищити ступінь готовності студентів спеціальностей: галузеве машинобудування та агроінженерія, до швидкої адаптації в майбутній професійній діяльності. Для чого, на підставі результатів дослідження вимог роботодавців, відкоригувати змістовну складову сукупності професійних компетенцій. Для досягнення мети в лютому 2017 року по вересень 2018 року здійснювалось експертне опитування роботодавців. Брали участь в дослідженні випускники грудня 2016 роки (78 чол.), факультету конструювання та дизайну, а також механіко-технологічного факультету направлені на роботу в машинобудівні, дилерські, сервісні та виробничі сільськогосподарські організації різних форм власності. Результати проведеного опитування дозволили встановити саме які компетенції вимагають перегляду навчальних курсів і програм дисциплін для вдосконалення навчального процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | СНАУ | uk_UA |
dc.subject | компетенція | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | роботодавці | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.subject | employers | uk_UA |
dc.title | Вивчення вимог роботодавців до змістовної складової сукупності професійних компетенцій майбутніх інженерів | uk_UA |
dc.title.alternative | Studying the requirements of employers to the content component of the total of professional competencies | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Вісник СНАУ" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 351,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.