Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10267
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегуша, Владислав Володимирович-
dc.contributor.authorLegusha, Vladyslav Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2023-01-26T10:57:28Z-
dc.date.available2023-01-26T10:57:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устікuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10267-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the issues of bank marketing management on the example of branch No. 1 of PJSC "First Ukrainian International Bank". The high interactivity of society, fierce competition in the market of banking services and the need to find products and services capable of bringing profit to the bank lead to an increase in the role of marketing policy in the activity of banks. Under these conditions, an increasing number of domestic banks are intensifying marketing efforts in order to ensure the success of the bank in the competitive struggle, to increase the efficiency of banking activity, and its profitability. The work defines the main principles of the formation of the bank's marketing policy and considers the issue of choosing its optimal directions and criteria for evaluating its effectiveness, provides an assessment of the role of marketing policy measures in ensuring the competitive advantages of a banking institution, identifying additional opportunities for it to obtain profit. The analysis of marketing management of banking services and management of bank marketing was carried out. The marketing and financial analysis of the bank's activity is presented. The segmentation of client markets was carried out and the demarcation of banking services according to segments was proposed. There is a substantiated need to introduce new banking services as a means of improving the bank's work and attracting new customers, to develop and justify proposals for improving the methodology of strategic activity of branch #1 of PJSC "First Ukrainian International Bank", aimed at increasing the sale of banking products and increasing bank profits.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена питанням управління банківського маркетингу на прикладі відділення №1 ПАТ ««Перший Український Міжнародний Банк». Висока інтерактивність суспільства, жорстка конкуренція на ринку банківських послуг та необхідність пошуку продуктів і послуг, здатних принести банку прибуток, обумовлюють підвищення ролі маркетингової політики в діяльності банків. За цих умов дедалі більша кількість вітчизняних банків інтенсифікують маркетингові зусилля, щоб забезпечити успіх банку в конкурентній боротьбі, підвищити ефективність банківської діяльності, її прибутковість. У роботі визначено основні принципи формування маркетингової політики банку та розглянуто питання щодо вибору її оптимальних напрямів і критеріїв оцінки її ефективності, надана оцінка ролі заходів маркетингової політики в забезпеченні конкурентних переваг банківської установи, виявленні додаткових можливостей отримання нею прибутку. Проведено аналіз маркетингового управління банківськими послугами та управління банківським маркетингом. Представлений маркетинговий та фінансовий аналіз діяльності банку. Здійснена сегментація клієнтурних ринків та запропоновано розмежування банківських послуг відповідно до сегментів. Обґрунтована необхідність впровадження нових банківських послуг як засобу удосконалення роботи банку та залучення нових клієнтів, розробити та обґрунтувати пропозиції щодо удосконалення методики стратегічної діяльності відділення №1 ПАТ ««Перший Український Міжнародний Банк»., спрямованої на збільшення продажу банківських продуктів та зростання банківського прибутку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectбанківський маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові можливості банківської установиuk_UA
dc.subjectбанківські продуктиuk_UA
dc.subjectbank marketinguk_UA
dc.subjectmarketing capabilities of a banking institutionuk_UA
dc.subjectbanking productsuk_UA
dc.titleУправління банківським маркетингомuk_UA
dc.title.alternativeBank marketing managementuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Легуша В._кваліфікаційна робота_2022 Маркетинг.pdf
  Restricted Access
1,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.