Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10474
Назва: Маркетингове управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
Інші назви: Marketing management of the competitiveness of the company's products
Автори: В’юн, Ольга Володимирівна
V'yun, Olga Volodumurivna
Ключові слова: маркетингове управління
конкурентоспроможність продукції
ресторанний бізнес
marketing management
competitiveness products
restaurant business
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Т. В. Устік
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства; проаналізовано особливості інноваційного управління конкурентоспроможністю продукції підприємства ресторанного бізнесу; охарактеризовано сукупність теоретико-методичних та практичних питань щодо системи управління формування та реалізації конкурентоспроможності ресторанного комплексу. В даній роботі охарактеризовано методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції підприємств; проаналізовано особливості інноваційного управління конкурентоспроможністю продукції підприємства ресторанного бізнесу; визначено сутність стратегії підвищення конкурентоспроможності в управлінні підприємством. Проаналізовано організаційно-економічну характеристику підприємства; наведено сучасний інструментарій маркетингового управління конкурентоспроможністю продукції підприємства; проведена оцінка показників конкурентоспроможності продукції підприємства. Обґрунтована оцінка маркетингових заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства; запропоновано програму заходів по удосконаленню рекламної стратегії; розробити інноваційні заходи щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції підприємства.
Опис: The theoretical aspects of managing the competitiveness of the enterprise are considered in the qualification work; the peculiarities of innovative management of the competitiveness of products of the restaurant business enterprise are analyzed; a set of theoretical-methodical and practical issues regarding the management system of the formation and realization of the competitiveness of the restaurant complex is characterized; methodical approaches to assessing the competitiveness of enterprise products are characterized; the peculiarities of innovative management of the competitiveness of products of the restaurant business enterprise are analyzed; the essence of the strategy for increasing competitiveness in enterprise management is defined; the organizational and economic characteristics of the enterprise were considered; the organizational and economic characteristics of the enterprise were carried out; the modern toolkit of marketing management of the competitiveness of the company's products is given; an assessment of the competitiveness of the company's products was carried out; reasonable assessment of marketing measures to increase the competitiveness of the enterprise; a program of measures to improve the advertising strategy is proposed; to develop innovative measures to increase the level of competitiveness of the company's products; formed conclusions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10474
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вюн О.В._кваліф.робота.pdf
  Restricted Access
1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.