Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10482
Назва: Стратегічні напрями планування комунікаційної політики підприємства
Інші назви: Strategic directions of planning the company's communication policy
Автори: Гавриленко, Денис Олександрович
Gavrylenko, Denys Oleksandrovych
Ключові слова: маркетинг
планування
комунікації
marketing
planning
communications
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнко
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність, поняття, особливості стратегічних напрямів планування комунікаційної діяльності підприємства. Планування комунікаційної політики у системі управління підприємством передбачає розробку комплексу заходів підприємства чи його представників з використання сукупності комунікативних інструментів, тобто напрямів комунікаційної політики. Проведено загальний аналіз діяльності ТОВ ТВК «Рона-маркет», основних економічних показників, зроблена оцінка планування маркетингової та комунікаційної політики підприємства. Досліджено комплекс маркетингу, товарний асортимент, ціни та збут продукції. Торговельне підприємство спеціалізується на реалізації будівельних матеріалів та товарів для дому та оселі, саду та туризму. Ціни на товари підприємства мають тенденцію до щорічного зростання, проте існує діапазон знижок для постійних клієнтів. Продукція реалізується в межах місцевого ринку. SWOT – аналіз показав, що на підприємстві переважають сильні сторони. Воно має досить стійку позицію на ринку торгівлі, що формує позитив¬ний імідж у споживачів за допомогою сильних сторін підприємства, а отже має шанси для подальшого розвитку та розширення ринків збуту шляхом покращення комунікаційних зв’язків. Обґрунтовано шляхи вдосконалення планування комунікаційної політики підприємства, розраховано рекламно-комунікацій бюджет який визначить, які дії потрібно виконати для реалізації поставлених цілей. Використання на рекламно-комунікаційні заходи майже мільйон гривень є повністю обґрунтованим і цілеспрямованим, в достатній кількості щоб забезпечити стабільний збут продукції. Найбільшу увагу пропонується приділити просуванню сайту, оскільки велика кількість споживачів шукає інформацію саме на сайті підприємства або за пошуковими словами відповідної продукції. Також акції для потенційних споживачів, витратна частина для підприємства, але це дасть змогу збільшити чисельність споживачів, а відтак, і обсяги реалізації продукції. Проведене моделювання внутрішньої дохідності вкладених в реалізацію зроблених рекомендацій коштів залежно від зміни обсягів збуту продукції, показало кошти вкладені в розробку та вдосконалення маркетингової комунікаційної політики, будуть мати внутрішню дохідність не нижче 5%.
Опис: The work examines the essence, concepts, and features of the strategic directions of planning the enterprise's communication activities. Communication policy planning in the enterprise management system involves the development of a set of measures by the enterprise or its representatives using a set of communication tools, i.e. directions of communication policy. The general analysis of the activities of TEC "Rona-market" LLC, the main economic indicators, and an assessment of the planning of the company's marketing and communication policy were made. The marketing complex, product range, prices and sales of products were studied. The trading company specializes in the sale of building materials and goods for the home, garden and tourism. The prices of the company's goods tend to increase annually, but there is a range of discounts for regular customers. The products are sold within the local market. SWOT analysis showed that the company's strengths prevail. It has a fairly stable position on the trade market, which forms a positive image among consumers with the help of the company's strengths, and therefore has chances for further development and expansion of sales markets by improving communication links. Ways to improve the planning of the company's communication policy have been substantiated, the advertising and communications budget has been calculated, which will determine what actions need to be taken to realize the set goals. The use of almost a million hryvnias for advertising and communication activities is fully justified and purposeful, in a sufficient amount to ensure stable sales of products. It is recommended to pay the most attention to the promotion of the site, since a large number of consumers are looking for information specifically on the company's website or by search terms for the corresponding products. Also, promotions for potential consumers, an expendable part for the enterprise, but this will make it possible to increase the number of consumers, and therefore, the volume of product sales. The simulation of the internal profitability of the funds invested in the implementation of the recommendations made, depending on the change in product sales volumes, showed that the funds invested in the development and improvement of the marketing communication policy will have an internal profitability of at least 5%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10482
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гавриленко Д.О._кваліф.робота.pdf
  Restricted Access
1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.