Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10664
Назва: Does corporate governance moderate the effect of corporate social responsibility on a firm’s financial performance?
Інші назви: Чи корпоративне управління пом’якшує вплив корпоративної соціальної відповідальності на фінансові показники фірми?
Автори: Pasko, Oleh
Lagodiienko, Nataliia
Kudlaieva, Nataliia
Riabenko, Lesia
Gerasymenko, Nataliia
Пасько, Олег
Лагодієнко, Наталія
Кудлаєва, Наталія
Рябенко, Леся
Герасименко, Наталія
Ключові слова: corporate social responsibility
corporate governance
board attributes
корпоративна соціальна відповідальність
корпоративне управління
атрибути правління
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Does corporate governance moderate the effect of corporate social responsibility on a firm’s financial performance? [Electronic resource] / О. Pasko, N. Lagodiienko, N. Kudlaieva [and athers] // Problems and Perspectives in Management. – 2022. – Vol. 20, Issue 4. – Р. 588-601. – Режим доступу : https://doi.org/10.21511/ppm.20(4).2022.44. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Drawing on the agency and resource dependence theories, the paper assumes that the impact of corporate social responsibility on companies’ financial performance should be investigated not in a binary manner but against the backdrop of corporate governance. The analysis is based on testing the dataset retrieved from the Chinese Stock Market and Accounting Research database containing 28,200 company-year observations of 3,576 Chinese listed companies covering 2008–2019. The findings accentuate that corporate social responsibility, interacting with board size, equity concentration, and CEO duality, positively impacts a firm’s financial performance. In contrast, the study fails to substantiate the claim that board gender diversity and board independence moderate the bond between corporate social responsibility and financial performance. Thus, by exploring five elements of corporate governance, this study takes a step forward in understanding exactly which elements of corporate governance best suit corporate social responsibility to enhance financial performance in China’s institutional settings. This study assists in filling the gap in corporate social responsibility research by displaying and corroborating the moderating effects of corporate governance attributes on the nexus between corporate social responsibility and financial performance in China. Therefore, this paper presents valuable information and details for companies and regulators alike to improve the impact of corporate social responsibility on financial performance by focusing on corporate governance quality.
Опис: Спираючись на теорії агентських відносин та ресурсної залежності, у статті передбачається, що вплив корпоративної соціальної відповідальності на фінансові показники компаній треба досліджувати не бінарним чином, а на тлі корпоративного управління. Аналіз ґрунтується на тестуванні набору даних, отриманих із бази даних досліджень китайського фондового ринку та бухгалтерського обліку, що містить 28 200 спостережень за 3576 китайськими лістинговими компаніями за 2008–2019 роки. Отримані результати підкреслюють, що корпоративна соціальна відповідальність, що взаємодіє з розміром ради директорів, концентрацією акціонерного капіталу й подвійним статусом генерального директора, позитивно впливає на фінансові показники фірми. Навпаки, дослідження не підтверджує твердження про те, що гендерна різноманітність ради директорів та незалежність правління послаблюють зв’язок між корпоративною соціальною відповідальністю та фінансовими показниками. Отож, розглядаючи п’ять елементів корпоративного управління, це дослідження робить крок уперед у розумінні того, які саме елементи корпоративного управління найкращим чином відповідають корпоративній соціальній відповідальності для підвищення фінансових показників в інституційних умовах Китаю. Ця стаття допомагає заповнити прогалину в дослідженнях корпоративної соціальної відповідальності, демонструючи та підтверджуючи пом’якшувальний вплив атрибутів корпоративного управління на взаємозв’язок між корпоративною соціальною відповідальністю та фінансовими показниками в Китаї. Отож, у статті надана цінна інформація та деталі як для компаній, так і для регуляторів, щоби покращити вплив корпоративної соціальної відповідальності на фінансові показники, зосередившись на якості корпоративного управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10664
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PPM_2022_04_Pasko (12).pdf520,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.