Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-07-13T07:12:21Z-
dc.date.available2023-07-13T07:12:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationTamarkina О. Students’ self-educational activity in the distance learning conditions [Electronic resource] / O. Tamarkina // Тendencies and Сhallenges for Teaching Foreign languages in Multicultural academic Environment. – Katowice : «Publishing House of University Technology», 2023. – прийнята до друку.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10693-
dc.descriptionВ даній статті автором розглядається значення освіти як чинника формування нової економіки та суспільства в цілому. Тому зросли вимоги і до якості професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. Сучасні тенденції розвитку суспільства вимагають певної модернізації процесу підготовки майбутніх спеціалістів у ВНЗ шляхом цілеспрямованої його орієнтації на поглиблений розвиток аналітичних здібностей студентів, їх стратегічного мислення, уміння синтезувати інформацію та використовувати різні підходи до вирішення проблем, пов'язаних з бізнес-діяльністю, застосування знань на практиці, робота в команді та швидка адаптація до змін.uk_UA
dc.description.abstractIn this article, the author examines the importance of education as a factor in the formation of a new economy and society as a whole. Therefore, the requirements for the quality of professional training of specialists in higher educational institutions have also increased. Modern trends in the development of society require a certain modernization of the process of training future specialists in universities by purposefully focusing it on the in-depth development of students' analytical abilities, their strategic thinking, the ability to synthesize information and use different approaches to solving problems related to business activities, applying knowledge to practice, teamwork and quick adaptation to changes.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisher«Publishing House of University Technology»uk_UA
dc.subjectself-educational activityuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectout-audience educational activityuk_UA
dc.subjectсамоосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпозааудиторна навчальна діяльністьuk_UA
dc.titleStudents’ self-educational activity in the distance learning conditionsuk_UA
dc.title.alternativeСамостійна робота студента під час дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3, стаття.pdf384,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.