Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10803
Назва: | Інтеграція іншомовної вербальної та невербальної комунікації в умовах дистанційного навчання воєнного часу |
Інші назви: | Integration of Foreign Language Verbal and Non-verbal Communication in War Time Distance Learning |
Автори: | Крекотень, Олена Валентинівна Березняк, Оксана Павлівна Байдак, Людмила Іванівна Krekoten, Olena Valentynivna Berezniak, Oksana Pavlivna Baidak, Liudmyla Ivanivna |
Ключові слова: | типи спілкування вербальний компонент невербальний компонент types of communication verbal component non-verbal component |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Крекотень О. В. Інтеграція іншомовної вербальної та невербальної комунікації в умовах дистанційного навчання воєнного часу [Електронний ресурс] / О. В. Крекотень, О. П. Березняк, Л. І. Байдак // Інноваційна педагогіка. – 2023. – № 58, Т. 2. – С. 46-50. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття зачіпає проблеми глибокого розуміння таких форм комунікації, як вербальна і невербальна. У роботі підкреслена важливість невербального спілкування. Дистанційна освіта в сучасних реаліях воєнного стану вимагає від сучасного викладача іноземних мов уміння інтегрувати засоби спілкування у курсі вивчення предмету. Це зумовлює не лише підвищення мотивації до вивчення іноземної мови, але й порозуміння та емотивну гармонію заняття з іноземної мови. Незважаючи на широке висвітлення проблеми в науковій літературі, мало уваги приділялось поєднанню вербального і невербального компоненту саме у дистанційному форматі викладання. Це зумовило актуальність статті. Вимушене дистанційне навчання, зумовлене воєнною агресією з боку Російської Федерації стало передумовою визначення мети теоретичного дослідження: розробити дидактичні стратегії поєднання вербального і невербального аспекту у курсі вивчення іноземної мови, щоб зробити дистанційний курс максимально комфортним для українських студентів, створити позитивну атмосферу, сприятливу для оволодіння іншомовними навичками. У рамках дослідження були визначені основні поняття. У статті проаналізовано теоретичні дослідження проблеми за останні роки з метою з’ясування доречності та ефективності інтеграції вербальних і невербальних засобів комунікації, виділено шляхи використання вербального та невербального компонента іншомовного спілкування, сформульовані принципи успішного он лайн навчання, окреслені стратегічні підходи до використання вербальних і невербальних засобів іншомовного спілкування. Дослідження показали, що студенти ефективніше передають повідомлення завдяки інтеграції обох форм на дистанційному занятті з іноземної мови. Показано різницю між вербальним і невербальним спілкуванням: вербальний компонент використовує для обміну повідомленнями слова в усному або письмовому вигляді, тоді як невербальний передає інформацію без використання слів. Результати дослідження спрямовані на реалізацію стратегій, які можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів для мотивації студентів до іншомовних інтерактивних дій. |
Опис: | The present article deals with the problems of profound understanding of such forms of communication as verbal and non-verbal ones. The importance of non-verbal communication was highlighted. Wartime distance education requires the qualified foreign language teacher able to integrate both means of communication in foreign language course. It determines not only the motivation in learning a foreign language, but also emotional harmony during the classes. The creation of a positive atmosphere leads to mastering foreign language skills. Despite numerous researches that reflected the problem in the scientific literature, little attention has been paid to the integration of verbal and non-verbal components in the distance teaching. It has determined the relevance of the article. Forced distance learning, owing to the military aggression of the Russian Federation, has become a prerequisite for designating the aim of this theoretical research which consists in developing didactic strategies for combining verbal and non-verbal aspects during the university foreign language classes in order to make the distance course as comfortable as possible for Ukrainian students. In the study the main concepts were defined. Theoretical researches of the problem to clarify effectiveness of the integration of verbal and non-verbal means of communication have been analyzed; the ways of using have been highlighted, the principles of successful online learning have been formulated, strategic approaches to the use of verbal and non-verbal means in foreign language communication have been outlined. Research has shown that students convey the messages more effectively due to the integration of both forms during the distance learning of foreign languages. The difference between verbal and non-verbal communication has been shown. Verbal communication uses spoken or written words to exchange messages while non-verbal one conveys information without use of words. The findings of this study are aimed at implementing of the strategies that could be used by teachers of high educational establishments to motivate low-level students to foreign language interaction. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10803 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Крекотень О.В., Березняк О.П., Байдак Л.І. Інтеграція іншомовної вербальної та невербальної комунікації.pdf | 178,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.