Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10804
Назва: Computer Linguodidactics in the System of Innovative Foreign Language Teaching
Інші назви: Комп’ютерна лінгводидактика у системі інноваційного викладання іноземних мов
Автори: Baidak, Liudmyla Ivanivna
Байдак, Людмила Іванівна
Ключові слова: information and communication technologies
Web 2.0
multimedia means
інформаційно-комунікативні технології
Веб 2.0
мультимедійні засоби
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Baidak L. Computer Linguodidactics in the system of Innovative Foreign Language Teaching [Electronic resource] / L. Baidak // Tendencies and Challenges for Teaching Foreign Languages in a Multicultural Academic Environment. – Katowice : «Publishing House of University of Technology», 2023
Короткий огляд (реферат): Technology-based foreign language teaching has provided many effective strategies in the learning process. The article describes the main achievements of computer linguodidactics as a field of science that studies the theory and practice of using computer and network technologies in teaching foreign languages, analyzes the experience of implementing various forms and means of modern information technology in the practice of teaching foreign languages and identifies ways to use them effectively in order to optimize the learning process. It is noted that computer linguodidactics as an innovative field is at the stage of theoretical and practical study by the researchers from many countries around the world, including domestic scientists. By its nature, the methodology of teaching foreign languages is interested in using multimedia and information properties of information and computer technology, because these qualities can help implement the basic principles of didactics, namely: clarity, accessibility, individuality, awareness, activity. Due to the rapid development of multimedia and the spread of the Internet, we can talk about a new approach to creating a computer learning environment, which suggests the systematic and integrated use of carefully selected authentic and educational materials, applications and computer programming tools. The possibility of using a computer during practical classes in a foreign language class is due to the specifics of this discipline. Educational computer programs can be used as simulators that help organize the individual work of students, creating the environment in which they independently form their knowledge. A characteristic feature of the current stage of computer linguodidactics development is the closest possible integration of computer and traditional learning. The article emphasizes that a modern foreign language teacher must not only have professional knowledge of the subject, but also be deeply aware of the role of computers, network and telecommunication technologies in language teaching.
Опис: Навчання іноземних мов з використанням сучасних технологій запровадило багато ефективних стратегій у процес навчання. У статті описано основні досягнення комп’ютерної лінгводидактики як наукового напрямку, який вивчає теорію і практику використання комп’ютерних і мережевих технологій у навчанні іноземних мов, проаналізовано досвід впровадження різних форм і засобів сучасних інформаційних технологій у практику навчання іноземних мов та визначає шляхи їх ефективного використання з метою оптимізації процесу навчання. Зазначено, що комп’ютерна лінгводидактика як інноваційний напрямок перебуває на стадії теоретичного та практичного опрацювання дослідниками багатьох країн світу, в тому числі вітчизняними вченими. За своєю природою методика навчання іноземних мов зацікавлена у використанні мультимедійних та інформаційних властивостей інформаційно-комп’ютерних технологій, оскільки саме ці якості можуть сприяти реалізації основних принципів дидактики, а саме: наочності, доступності, індивідуальності, усвідомленості, активності. Завдяки стрімкому розвитку мультимедіа та поширенню Інтернету можна говорити про новий підхід до створення комп’ютерного навчального середовища, який передбачає систематичне та комплексне використання ретельно відібраних автентичних та навчальних матеріалів, додатків та засобів комп’ютерного програмування. Можливість використання комп’ютера під час практичних занять на уроці іноземної мови зумовлена специфікою даної дисципліни. Навчальні комп’ютерні програми можна використовувати як тренажери, які допомагають організувати індивідуальну роботу студентів, створюючи середовище, в якому вони самостійно формують свої знання. Характерною рисою сучасного етапу розвитку комп’ютерної лінгводидактики є максимально тісна інтеграція комп’ютерного та традиційного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10804
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.