Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПевна, Катерина Олександрівна-
dc.contributor.authorПевна, Екатерина Александровна-
dc.date.accessioned2013-04-04T12:30:50Z-
dc.date.available2013-04-04T12:30:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту; наук. керівник Ю. І. Данькоuk_UK
dc.identifier.urihttp://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1086-
dc.descriptionРеклама продукции и деятельности предприятия в целом - важнейшая составляющая комплекса маркетинговых мероприятий, своеобразный информационный выход на потребителя. При правильной организации реклама является достаточно эффективной и способствует бесперебойной реализации производимой продукции. При этом ускоряется возврат оборотных средств предприятий, устанавливаются деловые контакты производителей с покупателями и потребителями продукции, растет спрос, в свою очередь, являются объективными основаниями для расширения производства и повышения эффективности хозяйственной деятельности. Влияние рекламы сказывается не только на сфере потребительского рынка, но и на политической и культурной жизни общества.uk_UK
dc.description.abstractРеклама продукції і діяльності підприємства в цілому – найважливіша складова комплексу маркетингових заходів, своєрідний інформаційний вихід на споживача. За умови правильної організації реклама є досить ефективною і сприяє безперебійній реалізації виробленої продукції. При цьому прискорюється повернення оборотних коштів підприємств, установлюються ділові контакти виробників з покупцями і споживачами продукції, зростає попит, що, у свою чергу, є об’єктивними підставами для розширення виробництва й підвищення ефективності господарської діяльності. Вплив реклами позначається не тільки на сфері споживчого ринку, але й на політичному та культурному житті суспільства.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherСумський національний аграрний ун-тuk_UK
dc.subjectприватне акціонерне товариство «Горобина»uk_UK
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectчастное акционерное общество «Рябина»uk_UK
dc.subjectконкурентоспособность предприятийuk_UK
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk_UK
dc.titleРозвиток рекламної діяльності в підприємствах лікеро-горілчаної галузіuk_UK
dc.title.alternativeРазвитие рекламной деятельности на предприятиях ликероводочной отраслиuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
закод.pdf
  Restricted Access
884,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.