Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10886
Назва: Проблеми формування простору в творчості архітектора Ганса Шаруна
Інші назви: Problems of formation of space in the creativity of architect Hans Sharun
Автори: Тараненко, Сергій Вікторович
Бородай, Артем Сергійович
Бородай, Сергій Петрович
Бородай, Яна Олегівна
Taranenko, Serhii Viktorovych
Borodai, Artem Serhiyovich
Borodai, Serhiy Petrovich
Borodai, Yana Olehivna
Ключові слова: Ганс Шарун
простір
форма
Hans Scharun
space
form
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Проблеми формування простору в творчості архітектора Ганса Шаруна [Електронний ресурс] / С. В. Тараненко, А. С. Бородай, С. П. Бородай, Я. О. Бородай // Scientific World Journal. – 2023. – Issue 19 (May). – P. 59-63.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглянуто основні етапи становлення та творчого шляху німецького архітектора Ганса Шаруна, яскравого представника органічного напрямку в архітектурі. В дослідженні акцентування уваги зосереджене на особливостях проєктування форми його архітектурних об’єктів, виявлено та проаналізовано принципи, яких він дотримувався при організації внутрішнього простору будівель і споруд. Також наведено приклади та охарактеризовано деякі найвизначніші об’єкти, проєктуванням яких займався митець: «Будинок для холостяків», Берлінська філармонія та планування поселення «Сіменсштадт». Розкрито поняття «серединного простору» - прийому, що використовув у власних проєктах Ганс Шарун. Узагальнено та зроблено висновки про результати його творчого шляху.
Опис: The article describes the role of the architect Hans Scharun in the development of new architectural directions, in particular organic architecture, in the period 1919-1953. Special attention is focused on the artist's work with forms and space in buildings. The creative influence on Sharun of the American artist Lionel Feininger is mentioned, as well as the collaboration with the architect Hugo Haring. Emphasis is placed on the importance of functionality and connection with nature in Sharun's work, as well as his contribution to the development of a new theater space. After joining the "Glass Chain" group and under the influence of the artist Lionel Feininger, Sharun begins to experiment with the forms of buildings. In the mid-1920s, having joined the "Ring" society, he develops the theory of organic architecture, which reduces form to its connection with action and processes. Sharun perfects the compositional technique by placing building volumes around a large "middle space" that has functional and emotional significance. His work includes examples such as the Bachelor House in Wrocław, the unrealized theater project in Meinheim, and the Siemensstadt settlement in Berlin, which reflect this concept. Sharun is also working on a new theater space, where he complicates the audience and stage space, creating the effect of presence. In the concert hall of the Berlin Philharmonic, it envisions a unique musical space where the audience surrounds the orchestra, promoting the active participation of the listeners in the performance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10886
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Бородай Я.О. текст.docx.pdf975,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.