Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10978
Назва: EUA-CDE Annual Meetings as a Tool for Improving Doctoral Training Practice
Інші назви: Щорічні збори Ради з питань докторської освіти як інструмент вдосконалення практики докторської підготовки
Автори: Klochkova, Tetiana Ivanivna
Клочкова, Тетяна Іванівна
Ключові слова: doctoral education
doctoral training
EUA Council for Doctoral Education
докторська освіта
докторська підготовка
Рада з питань докторської освіти Європейської асоціації університетів
Дата публікації: 2022
Видавництво: KrNU
Бібліографічний опис: Klochkova T. EUA-CDE Annual Meetings as a Tool for Improving Doctoral Training Practice [Electronic resource] / Т. Klochkova // Engineering and Educational Technologies. – Kremenchuk : KrNU, 2022. – Vol. 10, № 2. – Р. 8-16. – Режим доступу : https://doi.org/10.30929/2307-9770.2022.10.02.01. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The study is devoted to the characteristics of the tools used by the Council for Doctoral Education of the European University Association (EUA Council for Doctoral Education) in order to improve the quality of doctoral education and training applicants for the degree of Doctor of philosophy in the context of European education reform. The article reveals the social and economic prerequisites for the creation of the Council for Doctoral Education, which regulates the activities of subjects of the European Research Area. The specifics of holding and the agenda of the annual meetings and conferences of the Council for Doctoral Education as a tool for spreading innovative experience and best practices of research institutions and higher educational institutions that train postgraduates and doctoral students are clarified. The main issues and problems considered by the participants of the meetings and conferences are outlined in order to promote the implementation of the main Salzburg Principles and Recommendations regarding doctoral education in the context of the Bologna Process. In particular, 10 main Salzburg Principles and Recommendations that serve as a benchmark for subjects of the European Research Area are considered. The main conditions for turning the annual meetings into the main forum for dialogue with a wide range of stakeholders on doctoral education issues are described. The features of the first annual meeting on doctoral education are defined, which sets out the platform, vision, mission and goals providing for the development and activation of the dialogue on reforming European doctoral education. The key areas of work of the Council for Doctoral Education are identified and characterized: in particular, changing the role of doctoral education and research training and a new vision of doctoral programs in the knowledge society; updating the practice and methods of research training (innovative organizational structures; training in transversal competencies, abilities; improving supervision, coordination; the introduction of new doctoral programs and degrees; joint doctoral programs; internationalization; interdisciplinary research; development of a research career at an early stage; cooperation with other stakeholders). The main goals of conferences held by the Council for Doctoral Education in order to identify trends in the development of doctoral training in the European Higher Education Area (EPVO) are defined, in particular, critical assessment of changes in doctoral training, identification and coordination of priority areas of activity of the Council for Doctoral Education in the coming years.
Опис: Дослідження присвячено характеристиці інструментів, що використовуються Радою з питань докторської освіти Європейської асоціації університетів (EUA Council for Doctoral Education) з метою підвищення якості докторської освіти та підготовки здобувачів ступеня доктора філософії в умовах реформування Європейської освіти. У статті висвітлено соціальні та економічні передумови створення Ради з питань докторської освіти, яка регулює діяльність суб’єктів Європейського дослідницького простору. З’ясовано особливості проведення та порядок денний щорічних зборів та конференцій Ради з питань докторської освіти як інструментарію поширення інноваційного досвіду та передової практики дослідницьких установ та вищих навчальних закладів, які готують аспірантів та докторантів. Окреслено основні проблеми та питання, які розглядаються учасниками зборів та конференцій з метою сприяння запровадженню основних Зальцбурзьких принципів та рекомендацій докторської освіти у контексті Болонського процесу. Зокрема, розглянуто 10 основних Зальцбурзьких принципів та рекомендацій, що слугують орієнтиром для суб’єктів Європейського дослідницького простору. Схарактеризовано основні умови перетворення щорічних зборів на основний форум для діалогу за участю широкого кола зацікавлених сторін з питань докторської освіти. Визначено особливості перших щорічних зборів з питань докторської освіти, на яких викладено платформу, бачення, місію і цілі, що передбачають розвиток і активізацію діалогу з реформування європейської докторської освіти. Виокремлено та схарактеризовано ключові напрямки роботи Ради з питань докторської освіти: зміна ролі докторської освіти та дослідницької підготовки та нове бачення докторських програм у суспільстві знань; оновлення практики і способів дослідницької підготовки (інноваційні організаційні структури; навчання трансверсальним компетентностям, здібностям; вдосконалення керівництва, координації; поява нових докторських програм і ступенів; спільні докторські програми; інтернаціоналізація; міждисциплінарні дослідження; розвиток дослідницької кар'єри на ранньому етапі; співпраця з іншими стейкхолдерами). Визначено основні цілі конференцій, що проводяться Радою з питань докторської освіти з метою виявлення тенденцій розвитку докторської підготовки у Європейському просторі вищої освіти (ЄПВО), зокрема, критичне оцінювання змін у докторській підготовці, визначення та узгодження пріоритетних напрямів діяльності Ради з питань докторської освіти у найближчі роки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10978
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf442,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.