Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11034
Назва: Heuristic technologies application for fostering media literacy and critical thinking skills of students
Інші назви: Застосування евристичних технологій для виховання медіаграмотності та навичок критичного мислення студентів
Автори: Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Ключові слова: критичне мислення
евристичні технології
інформаційний простір
critical thinking
heuristic technologies
information space
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Bilotserkovets M. Heuristic technologies application for fostering media literacy and critical thinking skills of students [Electronic resource] / M. Bilotserkovets // Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні освітні технології в системі безперервної освіти : український та світовий досвід впровадження», (Київ, 28 квітня 2023 р.). – Київ, 2023. – С. 295-298. – Режим доступу : http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40586. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the issues of students’ media literacy and critical thinking boosting in the lessons of English as a foreign language. The project within the framework of Erasmus+ programme reveals that the functioning of the European media space, the formation of the national information space and countering manipulations in it. It is considered to be pivotal for European integration paradigm of Ukrainian higher education. It is found out that efficient realization of Jean Monnet Module is fulfilled due to application of various heuristic technologies. Usage of such heuristics as Socratic dispute, Socratic questions, Associations, Analogies, Bloom taxonomies, Brainstorming, Interactive lecture, case studies, Searching-Creative Activities are under review. It was concluded that heuristic technologies are targeted at the development of students’ critical thinking, research skills and evoking insight skills.
Опис: Стаття присвячена питанням розвитку медіаграмотності та критичного мислення учнів на уроках англійської мови як іноземної. Проект у рамках програми Erasmus+ розкриває функціонування європейського медіапростору, формування національного інформаційного простору та протидію маніпуляціям у ньому. Вважається стрижневою для євроінтеграційної парадигми української вищої освіти. З’ясовано, що ефективна реалізація модуля Жана Моне здійснюється за рахунок застосування різноманітних евристичних технологій. Розглядається використання таких евристик, як Сократівський диспут, Сократівські запитання, Асоціації, Аналогії, Таксономії Блума, Мозковий штурм, Інтерактивна лекція, тематичні дослідження, Пошуково-творча діяльність. Зроблено висновок, що евристичні технології спрямовані на розвиток у студентів критичного мислення, дослідницьких навичок та інсайтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11034
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilotserkovets_tezy_Kiev.pdf270,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.