Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11096
Назва: Особливості змішаної форми навчання студентів на факультеті ветеринарної медицини
Інші назви: Features of the mixed form of education of students at the faculty of veterinary medicine
Автори: Петров, Роман Вікторович
Фотіна, Тетяна Іванівна
Шкромада, Оксана Іванівна
Березовський, Андрій Володимирович
Рисований, Віталій Іванович
Бондаренко, Павло Геннадійович
Petrov, R. V.
Fotina, T. I.
Shkromada, O. I.
Berezovskyi, A. V.
Risovaniy, V. I.
Bondarenko, P. G.
Ключові слова: дистанційна освіта
методологія
методи наукових досліджень
distance education
methodology
scientific research methods
Дата публікації: 2022
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Особливості змішаної форми навчання студентів на факультеті ветеринарної медицини [Електронний ресурс] / Р. В. Петров, Т. І. Фотіна, О. І. Шкромада [та ін.] // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2022. – Вип. 3 (58). – С. 46-50.
Короткий огляд (реферат): У статті описані результати досліджень особливостей змішаної форми освіти на факультеті ветеринарної медицини Сумського національного аграрного університету. Застосування змішаної дистанційної освіти є відповіддю на сучасні виклики, що постають перед освітньою галуззю за умов спалаху пандемії COVID-19 та воєнного стану на території України. Створення на базі університету адміністративних структур та відповідної технічної підтримки повинні бути обов’язковим елементом для успішної співпраці студента та викладача в освітньому середовищі. Для здійснення успішного впровадження змішаного навчання з елементами дистанційної освіти навчальний заклад повинен мати надійну та гнучку інформаційну інфраструктуру, яка підтримує різні типи взаємодії студента та викладача, а також забезпечує повсюдний доступ до технологічних інструментів, які дозволяють студентам навчатися. Доцільно перенесення інформаційного забезпечення в віртуальний простір (віртуальне сховище), що забезпечить збереження інформації та доступу до системи у випадку пошкодження обладнання. Використання на факультеті ветеринарної медицини при змішаній формі навчання системи «Мoodle» в більшості випадків вирішує завдання по організації освітнього процесу. Безперервність і якість навчального процесу для отримання фахової освіти є важливими цілями в умовах надзвичайного стану. Курси дистанційного навчання можуть проводитися як в синхронному, так і в асинхронному режимі, кожен з яких має свої переваги і недоліки, але при використанні будь якого курсу важливим є взаємозв’язок між викладачем та студентом. Особливу увагу необхідно звернути на якість матеріалів, що використовуються для дистанційних курсів. Акцент на швидкому переході на дистанційне навчання під час кризи потенційно несе ризик зниження якості курсів, що викладаються, і вимагає від викладачів більшого контролю над розробкою та впровадженням курсів. У вищому навчальному закладі необхідно встановити певний рівень контролю за проведенням занять та присутністю студентів, але з урахуванням можливої відсутності, як у студентів, так і у викладачів Інтернету та/або енергопостачання. Впровадження віртуальних класів не виключає необхідності асинхронної взаємодії між викладачем і студентом через форум або діалог електронної пошти.
Опис: The article describes the results of research on the peculiarities of the mixed form of education at the Faculty of Veterinary Medicine of the Sumy National Agrarian University. The application of mixed distance education is a response to the modern challenges facing the education industry in the context of the outbreak of the COVID-19 pandemic and martial law in Ukraine. The creation of administrative structures and appropriate technical support on the basis of the university should be a mandatory element for the successful cooperation of a student and a teacher in an educational environment. In order to successfully implement blended learning with elements of distance education, an educational institution must have a reliable and flexible information infrastructure that supports various types of student-teacher interaction, as well as provides universal access to technological tools that allow students to learn. It is advisable to transfer information support to virtual space (virtual storage), which will ensure the preservation of information and access to the system in case of equipment damage. The use of the «Moodle» system at the Faculty of Veterinary Medicine with a mixed form of education in most cases solves the task of organizing the educational process. Continuity and quality of the educational process for vocational education are important goals in the state of emergency. Distance learning courses can be conducted both synchronously and asynchronously, each of which has its advantages and disadvantages, but when using any course, the relationship between the teacher and the student is important. Special attention should be paid to the quality of materials used for distance courses. Emphasis on rapid transition to distance learning in times of crisis potentially risks reducing the quality of courses taught and requires faculty to exercise greater control over course design and implementation. In a higher educational institution, it is necessary to establish a certain level of control over the conduct of classes and the presence of students, but taking into account the possible absence of both students and teachers of the Internet and/or power supply. The implementation of virtual classes does not exclude the need for asynchronous interaction between the teacher and the student through a forum or email dialogue.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11096
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf268,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.