Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11104
Назва: Сучасні тенденції викладання дисциплін на кафедрі вірусології, патанатомії та хвороб птиці Сумського НАУ
Інші назви: Current tendencies of teaching disciplines at the department of virology, pathanatomy and poultry diseases of Sumy National Agrarian University
Автори: Петров, Роман Вікторович
Зон, Григорій Анатолійович
Решетило, Олександр Іванович
Івановська, Людмила Борисівна
Панасенко, Олександр Сергійович
Кісіль, Дмитро Олександрович
Petrov, R. V.
Zon, G. A.
Reshetilo, O. I.
Ivanovska, L. B.
Panasenko, O. S.
Kisil, D. O.
Ключові слова: вища ветеринарна освіта
методологія
основи наукових досліджень
higher veterinary education
methodology
fundamentals of scientific research
Дата публікації: 2022
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Сучасні тенденції викладання дисциплін на кафедрі вірусології, патанатомії та хвороб птиці Сумського НАУ [Електронний ресурс] / Р. В. Петров, Г. А. Зон, О. І. Решетило [та ін.] // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2022. – Вип. 4 (59). – С. 52-58.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізований стан викладання дисциплін та перспективи їх розвитку на кафедрі вірусології, патанатомії та хвороб птиці факультету ветеринарної медицини Сумського національного аграрного університету. Показано, що за змішаною та дистанційною формою навчання максимально ефективним є комплексне використання електронних засобів комунікації «Moodle», «Zoom», «Viber», за допомогою яких організовано безперервність навчального процесу. Наповнення системи «Moodle» складовими дисципліни, включаючи лекційний та практичний матеріал для персональної підготовки, з можливістю самоконтролю в тестовому вигляді, з відповідних тематичних модулів та атестації, дозволяє студенту навчатися як в синхронному та і в асинхронному режимі. А створення на базі месенджера «Viber» спеціалізованих груп з вказаних предметів дозволяє здійснювати оперативний обмін інформацією між студентами та викладачем, опрацювання питань та відповідей на них. Проведення лекційних та лабораторно-практичних занять на платформі «Zoom» в режимі он-лайн,не порушує розклад занять і забезпечує живе спілкування зі студентами. При розробці навчальних програм, стратегії навчання та оцінювання студентів, викладачі кафедри ставлять за мету забезпечення випускників необхідними компетенціями, на основі яких вони зможуть опанувати фах лікаря ветеринарної медицини. При створенні нових навчальних курсів провідне значення надається сучасним методологічним підходам, як у викладанні предметів, так і наповненні дисциплін світовими досягненнями. Приділяється увага науково-обґрунтованому розподілу годин для аудиторного, самостійного та обов’язковому наочному (практичному) вивченню циклів дисципліни. Впровадження комплексного підходу з використанням базових понять методології викладання дозволяє покращити засвоєння матеріалу студентами, що впливає на набуття конкретних вмінь та навичок майбутніх спеціалістів. Співробітники кафедри здійснюють допомогу випускникам факультету, лікарям ветеринарної медицини господарств та ветеринарних клінік з питань діагностики хвороб птиці, дрібних тварин їх утриманні і лікуванні, та патологоанатомічної діагностики і судової ветеринарії. Кафедра має перспективи і в майбутньому планує створити та викладати курси: ветеринарна криміналістика, практична цитологія, використання ветеринарних технологій в промисловому рибництві, ветеринарно– санітарні технології в акваріумістиці тощо.
Опис: The article analyzes the state of teaching disciplines and prospects for their development at the Department of Virology, Pathanatomy and Poultry Diseases of the Faculty of Veterinary Medicine of the Sumy National Agrarian University. It was established that in the educational process in a mixed and remote form, electronic means of communication "Moodle", "Zoom", "Viber" are actively used, with the help of which the educational process is organized. Filling the "Moodle" system with the full content of the discipline, including lecture and practical material for personal training, with the possibility of self-control in the form of a test, from the relevant thematic modules and certification, allows the student to study both in synchronous and asynchronous mode. And the creation of specialized groups on the basis of the "Viber" messenger on the specified subjects allows for the prompt exchange of information between students and the teacher, the processing of questions and their answers. Conducting lecture and laboratory-practical classes on the "Zoom" platform in online mode, according to the class schedule, ensuring live communication with students. When developing educational programs, strategies for teaching and evaluating students, the teachers of the department set the goal of providing graduates with the necessary competencies, on the basis of which they will be able to work as a doctor of veterinary medicine. When creating new educational courses, leading importance is given to modern methodological approaches, both in teaching subjects and filling disciplines with world achievements. Attention is paid to scientifically based allocation of hours for classroom, self-directed and mandatory visual (practical) study of the cycles of the discipline. The implementation of a comprehensive approach using the basic concepts of teaching methodology allows improving the assimilation of the material by students, which affects the acquisition of specific skills and abilities of future specialists. Employees of the department provide assistance to graduates of the faculty, doctors of veterinary medicine of farms and veterinary clinics in matters of diagnosis of diseases of poultry, small animals, their maintenance and treatment, and pathoanatomical diagnostics and forensic veterinary medicine. The department has prospects and plans to create and teach courses in the future: veterinary forensics, practical cytology, use of veterinary technologies in industrial fish farming, veterinary and sanitary technologies in aquarium science, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11104
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf308,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.