Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11123
Назва: Транспортно-експедиційне обслуговування при перевезенні міських дрібнопартіонних вантажів
Інші назви: Transport and expedition service for the transportation of city small party cargo
Автори: Мороз, Микола Миколайович
Шраменко, Наталя Юріївна
Мороз, Олена Василівна
Соларьов, Олександр Олексійович
Moroz, M. M.
Shramenko, N. Yu.
Moroz, O. V.
Solarov, O. O.
Ключові слова: транспортно-експедиційне обслуговування
розвізні маршрути
міське сполучення
forwarding service
transportation routes
urban traffic
Дата публікації: 2022
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Транспортно-експедиційне обслуговування при перевезенні міських дрібнопартіонних вантажів [Електронний ресурс] / М. М. Мороз, Н. Ю. Шраменко, О. В. Мороз, О. О. Соларьов // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2022. – Вип. 3 (49). – С. 45-50.
Короткий огляд (реферат): Дрібнопартійні вантажні перевезення є важливою складовою роз-витку економіки багатьох сучасних підприємств, адже забезпечують швидке доставлення негабаритних вантажів до споживачів. Активно такі перевезення знайшли застосування в різних сферах, серед яких аграрна, сфера поштових послуг, доставки та інші. Підвищення ефективності дрібнопартійних вантажних перевезень є актуальним питанням, ключовим завданням якого є удосконалення логістичних маршрутів руху транспортних засобів. Розуміючи, що частка дрібнопартіонних вантажів у загальному обсязі перевезень постійно зростає, а їх виконання не достатньо ефективне. У зв’язку з цим необхідно здійснювати пошук нових науково-практичних рішень, методів і моделей оптимізації процесу перевезення. Розроблено методику формування раціональної технології транспортно-експедиційного обслуговування вантажовласників, що передбачає визначення раціонального напряму застосування визначеної вантажності та класу автомобіля для роботи на розвізних маршрутах міст, чисельність яких перевищує 1 млн. мешканців. Зокрема розроблено практичні рекомендації з впровадження результатів дослідження. За критерій ефективності обрано мінімальні загальні витрати на міських розвезеннях дрібнопартіонних вантажів за добу. Визначено, що розмір партії вантажу підпорядковується нормальному закону розподілу випадкової величини, а час навантаження та розвантаження 1 т вантажу − експоненційному закону. Проведено регресійний аналіз та отримано функцію залежності загальних витрат на розвезення дрібнопартіонних вантажів за добу від кількості клієнтів при різному значенні середнього розміру партії вантажу та номінальної вантажності автомобілів, що працюють на розвізних маршрутах. Вона дозволяє визначити раціональні напрями використання певного класу вантажного автомобіля залежно від кількості клієнтів для відповідного значення середнього розміру партії вантажу. У статті розроблені практичні рекомендації, які дозволяють ресурсоефективно вико-ристовувати технології роботи автомобілів на маршруті перевезення із застосуванням конкретних марок автомобілів залежно від кількості клієнтів та обсягів вантажу.
Опис: Small batch cargo transportation is an important component of the economic development of many modern enterprises, because they ensure fast delivery of oversized cargo to consumers. Such transportation is actively used in various fields, including agriculture, the field of postal services, delivery, and others. Improving the efficiency of small-lot freight transportation is an urgent issue, the key task of which is to improve the logistics routes of vehicles. Understanding that the share of small-part cargoes in the total volume of transportation is constantly growing, and their execution is not efficient enough. In this regard, it is necessary to search for new scientific and practical solutions, methods and models for optimizing the transportation process. A methodology for the formation of a rational technology of transport and forwarding service for cargo owners has been developed, which involves determining the rational direction of application of a certain load and class of car for work on delivery routes of cities with a population of more than 1 million. In particular, practical recommendations on the implementation of research results have been developed. The minimum total costs for city deliveries of small-lot cargoes per day were chosen as the efficiency criterion. It was determined that the size of the cargo lot is subject to the normal distribution law of a random variable, and the loading and unloading time of 1 ton of cargo is subject to the exponential law. A regression analysis was carried out and the function of the dependence of the total costs for the delivery of small consignments per to-bu on the number of customers at different values of the average size of the consignment and the nominal load of cars operating on delivery routes was obtained. It allows you to determine the rational directions of use of a certain class of truck depending on the number of customers for the corresponding value of the average size of the cargo lot. The article develops practical recommendations that allow resource-efficient use of vehicle operation technologies on the transportation route with the use of specific vehicle brands depending on the number of customers and volume of cargo.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11123
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf379,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.