Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтоянець, Н. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, В. В.-
dc.contributor.authorStoyanets, Natalia-
dc.contributor.authorTkachenko, Viktoriia-
dc.date.accessioned2023-08-22T10:31:16Z-
dc.date.available2023-08-22T10:31:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтоянець Н. В. Корпоративна соціальна відповідальність та прибутковість компаній : концепція модерувальної функції репутації фірми та доступу до капіталу [Електронний ресурс] / Н. В. Стоянець, В. В. Ткаченко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2023. – Вип. 1 (93). – С. 46-51.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11141-
dc.descriptionThe purpose of the article is to study the impact of corporate social responsibility on the financial indicators of companies using access to capital and the reputation of the firm as intermediary indicators. The study outlines the component concepts of the mechanism by which CSR leads to financial performance of firms: companies with developed CSR practices tend to have better opportunities to achieve a better reputation, which translates into improved financial performance, and companies can reduce capital limitations, participating in CSR activities. As a result, the findings recommend that companies strengthen their reputation and expand access to capital, which will ultimately lead to improved financial performance, so that corporate social responsibility becomes a core part of their operations.uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є дослідження вплив корпоративної соціальної відповідальності на фінансові показники компаній за допомогою доступу до капіталу та репутації фірми як посередницьких показників. У дослідженні викладено складові концепції механізму, за допомогою якого корпоративна соціальна відповідальність призводить до фінансових показників фірм: компанії із розвинутою практикою корпоративної соціальної відповідальності мають, як правило, кращі можливості для досягнення кращої репутації, що перетворюється на покращення фінансових показників, а також компанії можуть зменшити обмеження капіталу, беручи участь у діяльності з КСВ. Як результат висновками є рекомендація компаніям зміцнити свою репутацію та розширили доступ до капіталу, що в кінцевому підсумку призведе до покращення фінансових показників, щоб корпоративна соціальна відповідальність стала основною частиною їх діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectфінансові результатиuk_UA
dc.subjectприбутковість компанійuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilityuk_UA
dc.subjectfinancial resultsuk_UA
dc.subjectprofitability of companiesuk_UA
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність та прибутковість компаній : концепція модерувальної функції репутації фірми та доступу до капіталуuk_UA
dc.title.alternativeCorporate social responsibility and profitability of companies: the moderating role concept of company reputation and access to capitaluk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf336,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.