Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11185
Назва: Analysis of the damage to the environment of the lithium-ion battery as a common type of battery for modern electric vehicles
Інші назви: Аналіз шкоди для екології літій-іонного акумулятора як поширеного типу акумулятора сучасних електромобілів
Автори: Solarov, Oleksandr
Klieshch, Oleh
Zarva, Maxim
Palyvoda, Yehor
Соларьов, Олександр Олексійович
Клєщ, Олег Віталійович
Зарва, Максим Олександрович
Паливода, Єгор Вікторович
Ключові слова: logistics
vehicle
electric vehicle
логістика
транспортний засіб
електромобіль
Дата публікації: 2023
Видавництво: P.C. Publishing House & European Scientific Platform
Бібліографічний опис: Analysis of the damage to the environment of the lithium-ion battery as a common type of battery for modern electric vehicles [Electronic resource] / О. Solarov, О. Kliesch, М. Zarva, Y. Palyvoda // Education and science of today : intersectoral issues and development of sciences : collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the V International Scientific and Practical Conference, (Cambridge, August 18, 2023). – Cambridge-Vinnytsia : P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2023. – Р. 156-159. – Режим доступу : https://archive.logos-science.com/index.php/conference-proceedings/issue/view/14/14. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): As far back as the 1970s of the 20th century, there were attempts to invent rechargeable lithium electric batteries, but they were unsuccessful due to the violent reactions of lithium with water, which made it impossible to provide the required level of safety for the relatively safe operation of this type of battery. The first lithium-ion battery was first introduced to the market in 1991. Lithium is a very active chemical element, due to which a violent reaction with water can cause a fire. Research has found that during the charge and discharge cycle of batteries with metal lithium electrodes, a short circuit can occur inside the battery and the temperature inside the battery can reach the melting temperature of lithium. A strong chemical reaction between the lithium and the electrolyte causes an explosion. Due to the excessive activity of lithium and the danger of its use, the creation of protection systems built into the battery began, thanks to which commercial lithium-ion batteries have the most advanced protection compared to other types of batteries. For this reason, it is lithium-ion batteries that have become widely implemented and used in the modern world. A modern person often uses a lithium-ion type of battery (hereinafter referred to as the battery) on a daily basis, because the lithium-ion battery is a source of power supply in portable electronics (tablets, smartphones, laptops, digital watches, cameras), is used in backup power systems, solar batteries, wind installations [1]. Also, lithium-ion batteries are used by aerial drones [3], in electronic cigarettes, in wireless tools such as a hammer drill, etc., as well as in electric vehicles. Since we are engaged in the study of lithium-ion batteries in the context of transport, we will dwell on the last point we mentioned in detail.
Опис: Ще у 1970-х роках ХХ століття були спроби винайти літієві електричні батареї, що перезаряджаються, однак вони були невдалими через бурхливі реакції літію із водою, що унеможливлювало забезпечення потрібного рівня безпеки для відносно безпечної експлуатації даного виду акумулятору. Перший літій-іонний акумулятор вперше був виведений на ринок у 1991 році. Літій є дуже активним хімічним елементом через що бурхлива реакція з водою може спричинити пожежу. Дослідження виявили, що під час циклу заряджання та розряджання акумуляторів із металевими літієвими електродами всередині акумулятора може статися коротке замикання і температура всередині акумулятора може досягти температури плавлення літію. Сильна хімічна реакція між літієм та електролітом спричиняє вибух. Через надмірну активність літію та небезпечність його застосування, почалося створення вбудованих в акумулятор систем захисту завдяки чому літій-іонні акумулятори комерційного призначення мають найбільш досконалий захист в порівнянні з іншими типами батарей. З цієї причини саме літій-іонні акумулятори стали широко впроваджуватися та використовуватися в сучасному світі. Сучасна людина щодня часто користується літій-іонним типом акумуляторної батареї (далі АКБ), адже літій-іонний АКБ є джерелом енергозабезпечення в портативній електроніці (планшети, смартфони, ноутбуки, цифрові годинники, фотоапарати), використовується в системах резервного живлення, сонячних батареях, вітрових установках [1]. Також літій-іонні АКБ використовуються повітряними дронами [3], в електронних сигаретах, в бездротових інструментах, таких як перфоратор тощо, а також на електротранспорті. Оскільки ми займаємося дослідженням літій-іонних акумуляторів в контексті транспорту, то саме на останньому зазначеному нами пункті ми детально зупинимося.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11185
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14-29-PB_Кембрідж-156-159.pdf432,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.