Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11251
Назва: | Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars |
Інші назви: | Розвиток навичок критичного мислення студентів у розпал інформаційних війн |
Автори: | Bilotserkovets, Maryna Anatoliivna Lushchyk, Yuliia Mykolaiivna Fomenko, Tetiana Mykolaiivna Klochkova, Tetiana Ivanivna Білоцерковець, Марина Анатоліївна Лущик, Юлія Миколаївна Фоменко, Тетяна Миколаївна Клочкова, Тетяна Іванівна |
Ключові слова: | critical thinking heuristic technologies information space критичне мислення евристичні технології інформаційний простір |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, Y. Lushchyk, T. Fomenko, T. Klochkova // Tréma. – 2023. – № 60. – Режим доступу : http://journals.openedition.org/trema/8565 ; https://doi.org/10.4000/trema.8565. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | The paper is targeted to reveal the concept of “critical thinking” and its correlation with media literacy formation in the context of target language learning in higher education institutions; regard the peculiarities of critical thinking skills encouraging in the period of information war and actual martial state; examine the application of heuristic technologies (Socratic dispute, Socratic questions, Associations, Analogies, Bloom taxonomies, Brainstorming, Interactive lecture, case studies, Searching-Creative Activities, etc.) for boosting students’ critical thinking skills. |
Опис: | Метою статті було розкрити поняття «критичне мислення» та його співвідношення із формуванням медіаграмотності у контексті вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти; розглянути особливості заохочення навичок критичного мислення у період інформаційної війни та воєнного стану; вивчити застосування евристичних технологій (сократівський диспут, сократівські запитання, асоціації, аналогії, таксономії Блума, мозковий штурм, інтерактивна лекція, тематичні дослідження, пошуково-творча діяльність тощо) для підвищення навичок критичного мислення студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11251 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fomeko T._Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars.pdf | 350,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.