Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11251
Назва: Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars
Інші назви: Розвиток навичок критичного мислення студентів у розпал інформаційних війн
Автори: Bilotserkovets, Maryna Anatoliivna
Lushchyk, Yuliia Mykolaiivna
Fomenko, Tetiana Mykolaiivna
Klochkova, Tetiana Ivanivna
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Лущик, Юлія Миколаївна
Фоменко, Тетяна Миколаївна
Клочкова, Тетяна Іванівна
Ключові слова: critical thinking
heuristic technologies
information space
критичне мислення
евристичні технології
інформаційний простір
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars [Electronic resource] / M. Bilotserkovets, Y. Lushchyk, T. Fomenko, T. Klochkova // Tréma. – 2023. – № 60. – Режим доступу : http://journals.openedition.org/trema/8565 ; https://doi.org/10.4000/trema.8565. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): The paper is targeted to reveal the concept of “critical thinking” and its correlation with media literacy formation in the context of target language learning in higher education institutions; regard the peculiarities of critical thinking skills encouraging in the period of information war and actual martial state; examine the application of heuristic technologies (Socratic dispute, Socratic questions, Associations, Analogies, Bloom taxonomies, Brainstorming, Interactive lecture, case studies, Searching-Creative Activities, etc.) for boosting students’ critical thinking skills.
Опис: Метою статті було розкрити поняття «критичне мислення» та його співвідношення із формуванням медіаграмотності у контексті вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти; розглянути особливості заохочення навичок критичного мислення у період інформаційної війни та воєнного стану; вивчити застосування евристичних технологій (сократівський диспут, сократівські запитання, асоціації, аналогії, таксономії Блума, мозковий штурм, інтерактивна лекція, тематичні дослідження, пошуково-творча діяльність тощо) для підвищення навичок критичного мислення студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11251
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fomeko T._Encouraging Students’ Critical Thinking Skills in the Midst of Information Wars.pdf350,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.