Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBerestok, Olha-
dc.contributor.authorTsyhanok, Hanna-
dc.contributor.authorKlochkova, Tetiana-
dc.contributor.authorBaidak, Liudmyla-
dc.contributor.authorБересток, Ольга-
dc.contributor.authorЦиганок, Ганна-
dc.contributor.authorКлочкова, Тетяна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила-
dc.date.accessioned2023-12-25T12:34:56Z-
dc.date.available2023-12-25T12:34:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationInterdisciplinary Approach to the Concept of Security in the Frame of Jean-Monnet Project EUSPACED [Electronic resource] / O. Berestok, H. Tsyhanok, T. Klochkova, L. Baidak // I International Scientific and Practical Conference «Actual Problems of Teaching Educational Components of Social and Humanitarian Sphere in Higher Education», (Kherson, Ukraine, June 15-16, 2023). – Kherson, 2023uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11256-
dc.descriptionУ статті розглядається таке поняття як безпека в рамках міждисциплінарного підходу до європейських стандартів у сфері сучасної гуманітарної освіти в Україні. Підкреслено основи визначення та реформування сучасної освіти в нашій країні. Подано визнання безпеки як другого рівня в ієрархії Маслоу. Описуються потреби дефіциту (D-потреби) і потреби росту або буття верхнього рівня (B-потреби). Наведено приблизний контур терміна «безпека». Розглядається поняття «безпека» в лінгвокультурологічному, соціологічному, педагогічному та психологічному аспектах. Визнається необхідність реконцептуалізації фундаментальної категорії «безпека» зі статичної на міждисциплінарну.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with such concept as security in the framework of the interdisciplinary approach to European standards in the sphere of modern humanitarian education in Ukraine. The basis for defining and reforming of modern education in our country is emphasized. The acknowledgement for safety as the second tier in Maslow's hierarchy is presented. The deficiency needs (D-needs), and the top level growth or being needs (B-needs) are described. The approximate contour of the term "security" is provided. The concept "security" in linguistic, cultural, sociological, pedagogical and psychological aspects is considered. The need to re-conceptualize the fundamental category "security" from static to interdisciplinary one is recognized.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectinterdisciplinary approachuk_UA
dc.subjectEuropean standardsuk_UA
dc.subjectsafety needsuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk_UA
dc.subjectєвропейські стандартиuk_UA
dc.subjectпотреби y безпеціuk_UA
dc.titleInterdisciplinary Approach to the Concept of Security in the Frame of Jean-Monnet Project EUSPACEDuk_UA
dc.title.alternativeМіждисциплінарний підхід до концепції безпеки в рамках проекту Жан-Моне EUSPACEDuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бересток. Interdisciplinary approach to the concept of security in the frame of Jean_1.pdf483,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.