Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11280
Назва: Удосконалення управління комунікаційною політикою підприємства
Інші назви: Improving the management of the company's communication policy
Автори: Ритченко, Євгеній Юрійович
Rytchenko, Yevhenii Yuriyovych
Ключові слова: управління
комунікаційна політика
удосконалення
management
communication policy
improvement
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник С. Г. Турчіна
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні основи управління управління комунікаційною політикою підприємства. Пропонується під управлінням комунікаційною політикою підприємства. Під управлінням комунікаційною політикою слід розглядати комплекс заходів щодо забезпечення ефективної взаємодії бізнес партнерів, організації реклами, методів стимулювання збуту і зв’язку з громадськістю. Дослідженнями встановлено, що в теорії менеджменту комунікації є сполучною ланкою між чотирьма основними функціями управління: планування, організація, мотивація та контролю, оскільки для їх реалізації необхідні передача та обмін інформацією. Охарактеризовано господарську діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «ВВМ Трейдінг» - малого підприємства, основним видом діяльності якого є неспеціалізована оптова торгівля мінеральними добривами. Проведено дослідження організаційно-економічного стану ТОВ «ВВМ Трейдінг» та встановлено, що станом на кінець 2022 року середньооблікова чисельність працівників підприємства кількісно склала 27 осіб, в структурі товарної продукції підприємства найбільша частка відведена таким видам добрив як:«Поліфоска» та «Супрофос», порівнюючи основні економічні показники ТОВ «ВВМ Трейдінг» встановлено, що на даному етапі підприємство збиткове, хоча рівень збитковості і зменшився у порівнянні з 2020 р. Розглядаючи комунікації між підприємством і зовнішнім середовищем ми встановили, що до них відносяться комунікації зі споживачами (найчастіше проявляється в корпоративних соціальних проектах компанії) і комунікації з партнерами, також товариство має зовнішні зв'язки з органами влади та ЗМІ. ТОВ «ВВМ Трейдінг» здійснює співробітництво з іншими підприємствами. Так в інтернет мережі існує офіційний сайт даного підприємства, де вказані принципи комунікацій зі споживачами, постачальниками, є інформація для торгових мереж, а також майбутніх співробітників та інвесторів (контакти, сертифікати якості, прайс-листи).Застосовуються такі маркетингові інструменти як: реклама, стимулювання продажу та персональний продаж. Пропонуємо підсилити роботу відділу маркетингу та продажів працівником, який наразі займає посаду менеджера у відділі збуту. В контексті вдосконалення управління комунікаційною політикою, пропонуються організаційні заходи в напрямку автоматизації. Напрацьовано пропозиції щодо покращення ділової репутації підприємства. За допомогою методу екстраполяції спрогнозовано збільшення рівня витрат на маркетингові комунікації та на цій основі розроблено бюджет комунікацій ТОВ «ВВМ Трейдінг» на 2023 рік та план комунікацій для менеджерів ТОВ «ВВМ Трейдінг» на планований рік (персональний продаж).
Опис: The theoretical basis of the management of the management of the communication policy of the enterprise was investigated in the qualification work. Offered under the management of the company's communication policy. Under the management of the communication policy, a set of measures should be considered to ensure effective interaction of business partners, organization of advertising, methods of sales promotion and communication with the public. Research has established that in the theory of management, communication is a connecting link between the four main functions of management: planning, organization, motivation and control, since their implementation requires the transmission and exchange of information. The economic activity of the limited liability company "VVM Trading" - a small enterprise whose main activity is non-specialized wholesale trade in mineral fertilizers - is characterized. A study of the organizational and economic condition of LLC "VVM Trading" was conducted and it was established that as of the end of 2022, the average number of employees of the enterprise quantitatively amounted to 27 people, in the structure of the enterprise's products, the largest share was allocated to such types of fertilizers as: "Polifoska" and "Suprofos", comparing the main economic indicators of VVM Trading LLC, it was established that at this stage the enterprise is unprofitable, although the level of unprofitability has decreased compared to 2020. Considering the communications between the enterprise and the external environment, we established that these include communications with consumers (most often manifested in corporate social projects of the company) and communication with partners, the company also has external relations with authorities and mass media. LLC "VVM Trading" cooperates with other enterprises. Thus, there is an official website of this enterprise on the Internet, where the principles of communication with consumers and suppliers are indicated, there is information for trade networks, as well as future employees and investors (contacts, quality certificates, price lists). Such marketing tools are used as: advertising, sales promotion and personal selling. We offer to strengthen the work of the marketing and sales department with an employee who currently holds the position of manager in the sales department. In the context of improving the management of communication policy, organizational measures in the direction of automation are proposed. Proposals were made to improve the business reputation of the enterprise. Using the extrapolation method, an increase in the level of marketing communications expenses was predicted, and on this basis, the communications budget of VVM Trading LLC for 2023 and the communications plan for managers of VVM Trading LLC for the planned year were developed (personal selling).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11280
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОБОТА Ритченко Є_(НА 05.12Ї).pdf
  Restricted Access
1,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.