Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанов, Вадим Олександрович-
dc.contributor.authorStepanov, Vadim Oleksandrovich-
dc.date.accessioned2024-01-05T12:54:39Z-
dc.date.available2024-01-05T12:54:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. О. Красноруцькийuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11290-
dc.descriptionIn the qualification work, the theoretical and methodological foundations of management of marketing and sales activities at the agrarian enterprise in the field of crop production were investigated. The system of management of marketing and sales activity at the agrarian enterprise in the field of plant breeding was investigated. Proposed ways to improve the management of marketing and sales activities at the enterprise. Knowledge of the category of marketing and sales activity and scientific methods for assessing the level of its management will allow the managers of an agricultural enterprise to have a sales process of product realization provided by effective marketing, which will ensure the profitability of the enterprise, its competitiveness and financial stability. The reason for the deterioration of the economic condition of "Image Company" LLC in 2022 is Russia's war against Ukraine and its consequences. It was revealed that the special effectiveness of marketing and sales activities from the sale of oil crops was caused by the price factor. The general structure of plant products sales channels in "Image Company" LLC is as follows: 36.1% of products are sold for processing, and 61.4% for further resale. Proposed recommendations for streamlining the activities of the sales department of Image Company LLC. They relate to the functional duties of specialists of this department specifically in the marketing direction of its activity, some of them are fundamentally new in the established management practice of this department. One of the ways to increase the effectiveness of marketing and sales activities for Image Company LLC is to create and join a service cooperative focused on marketing and sales service for members of the cooperative. The proposed project of building own infrastructure for product storage - an elevator by the forces of several commodity producers united in an association or other cooperative association. This will allow the enterprise to sell part of the products not from the field or grain flow at far from the most favorable prices (in most cases), but to wait for a favorable market price situation and sell the products more profitably in the following months after harvesting. An example of the development of the company's price strategy, taking into account the storage of plant products at its own facilities, is given. The proposed price strategy provides, among other things, time guidelines necessary for rational planning of the work of marketing and sales and other services of LLC "Image Company", which will allow timely concentration of the necessary management, personnel and material resources of the enterprise under study.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методологічні основи управління маркетингово-збутовою діяльністю на аграрному підприємстві рослинницького напряму. Досліджено систему управління маркетингово-збутовою діяльністю на аграрному підприємстві рослинницького напряму. Запропоновані шляхи вдосконалення управління маркетингово-збутовою діяльності на підприємстві. Знання категорії маркетингово-збутової діяльності та наукові методи для оцінки рівня її управління дозволять менеджерам аграрного підприємства забезпечений ефективним маркетингом збутовий процес реалізації продукції, що забезпечить прибутковість підприємства, його конкурентоспроможність та фінансову стійкість. Причина погіршення економічного стану ТОВ «Імідж Компанія» у 2022 році - війна росії проти України та її наслідки. Виявлено, що особлива ефективність маркетингово-збутової діяльності від продажу олійних культур була спричинена ціновим фактором. Загальна структура каналів збуту рослинницької продукції в ТОВ «Імідж Компанія» наступна: на переробку реалізується 36,1% продукції, а на подальший перепродаж – 61,4%. Запропоновані рекомендації із впорядкування діяльності збутового відділу ТОВ «Імідж Компанія. Вони стосуються функціональних обов’язків фахівців цього відділу саме по маркетинговому напрямку його діяльності, деякі з них є принципово новими в усталеній управлінській практиці цього відділу. Одним із шляхів підвищення ефективності маркетингово-збутової діяльності для ТОВ «Імідж Компанія» є створення та входження до обслуговуючого кооперативу, орієнтованого на маркетингово-збутове обслуговування учасників кооперації. Запропонований проект побудови власної інфраструктури зі зберігання продукції – елеватору силами кількох товаровиробників, об’єднаних в асоціацію або інше коопераційне об’єднання. Це дозволить підприємству реалізовувати частину продукції не з поля чи зернотоку по далеко не самих вигідних цінах (в більшості випадків), а вичікувати сприятливої цінової кон’юнктури ринку й збувати продукцію більш вигідно у наступні місяці після збору урожаю. Приведений приклад розробки цінової стратегії підприємства з урахуванням зберігання рослинницької продукції на власних потужностях. Запропонована цінова стратегія надає крім іншого ще й часові орієнтири, необхідні для раціонального планування роботи маркетингово-збутової та інших служб ТОВ «Імідж Компанія», що дозволить вчасно сконцентрувати потрібні управлінські, кадрові та матеріальні ресурси досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингово-збутова діяльністьuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketing and sales activityuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.titleУправління маркетингово-збутовою діяльністю аграрного підприємства рослинницького напрямуuk_UA
dc.title.alternativeManagement of marketing and sales activities of an agrarian enterprise in the field of crop productionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квал_ф_кац_йна робота Степанов В..pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.