Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1134
Назва: Оцінка впливу соціально-етичного маркетингу на потенціал підприємства
Інші назви: Оценка влияния социально-этического маркетинга на потенциал предприятия
Автори: Жмайлов, В. М.
Жмайлов, В. Н.
Zhmaylov, V. М.
Ключові слова: конкурентоспроможність
управління підприємством
виробничо-господарська діяльність
конкурентоспособность
управления предприятием
производственно-хозяйственная деятельность
Дата публікації: 2012
Видавництво: Сумський національний аграрний ун-т
Бібліографічний опис: Жмайлов В. М. Оцінка впливу соціально-етичного маркетингу на потенціал підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Жмайлов // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський НАУ. – Суми, 2012. – Вип. 11(54). – С. 96-104.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблеми оцінки впливу соціально-етичного маркетингу на потенціал сільськогосподарського підприємства. В статье исследованы проблемы оценки влияния социально-этичного маркетинга на потенциал сельскохозяйственного предприятия.
Опис: In this paper the problem of estimating the impact of socio-ethical marketing to potential satkogospodarskogo enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/1134
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf710,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.