Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11435
Назва: Удосконалення системи звітності та контролю в медичному закладі
Інші назви: Improvement of the reporting and control system in the medical institution
Автори: Мельник, Тетяна Михайлівна
Melnyk, Tetyana Mykhailіvna
Ключові слова: управління
звітність
контроль
management
reporting
control
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник А. І. Орєхова
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні основи системи звітності та контролю в медичному закладі. Досліджено організація системи звітності та контролю в медичних закладах Запропоновані напрями вдосконалень системи звітності та контролю медичних закладів України. Важливість державного контролю в системі охорони здоров’я полягає в тім, що контроль традиційно вважається способом забезпечення дисципліни та законності, поряд із зверненнями громадян та наглядом. Особливе значення дотримання дисципліни та законності набуває саме у сфері публічного управління. У всіх медичних закладах, в яких здійснювалося дослідження, працювала система внутрішнього контролю за якістю надання медичної допомоги у відповідності до нормативної бази МОЗ України, а також внутрішніх наказів та інструкцій щодо внутрішнього контролю якості. Практично всі українські поліклініки та амбулаторії мають комп'ютерне обладнання, на якому встановлено програму «Поліклініка». Вона призначена для автоматизації функціонування амбулаторії (поліклініки) та має наступні функції: автоматизація операцій в реєстрі пацієнтів; формування статистичних талонів; комп’ютеризація ведення звітно-облікових форм; генерація деяких форм медичних звітів. Сьогодні можна спостерігати динаміку значного скорочення державних органів контролю. Ті інституції, які залишилися в системі контролюючих органів, обмежені значною мірою у своїх повноваженнях. Запропоновано такий напрям вдосконалень системи фінансової звітності більшості медичних закладів як її модернізація та пристосування до умов воєнного стану, що є вкрай актуальним та корисним з точки зору оптимізації публічного управління та адміністрування сфери охорони здоров’я на державному і регіональному рівні. З метою удосконалення системи контролю якості надання медичної допомоги головним лікарем (директором) медичного закладу повинна бути розробленою система безперервного внутрішнього контролю якості медичної допомоги, основним нормоутворюючим документом якої має стати Наказ про систему внутрішнього контролю. Запропоновано впровадження клінічного аудиту, що передбачає дотримання стандартів із медичної допомоги й забезпечує збір та обробку інформації стосовно процесу, структури і результатів надання медичної допомоги для їх покращення, а також акредитації і атестації медичних закладів та їх працівників. діяльністю та досягненням стратегічних цілей розвитку.
Опис: The theoretical and methodological foundations of the reporting and control system in the medical institution were investigated in the qualification work. The organization of the reporting and control system in medical institutions was studied. Proposed areas of improvement of the reporting and control system of medical institutions of Ukraine. The importance of government control in the health care system is that control is traditionally considered a way to ensure discipline and law, along with citizen appeals and oversight. Observance of discipline and legality is especially important in the field of public administration. In all medical institutions, in which the research was carried out, a system of internal control over the quality of medical care was operating in accordance with the regulatory framework of the Ministry of Health of Ukraine, as well as internal orders and instructions on internal quality control. Practically all Ukrainian polyclinics and outpatient clinics have computer equipment on which the Polyclinic program is installed. It is designed to automate the functioning of the outpatient clinic (polyclinic) and has the following functions: automation of operations in the patient register; formation of statistical coupons; computerization of reporting and accounting forms; generation of some forms of medical reports. Today, one can observe the dynamics of a significant reduction of state control bodies. Those institutions that remained in the system of control bodies are largely limited in their powers. Such a direction of improvement of the financial reporting system of most medical institutions as its modernization and adaptation to the conditions of martial law is proposed, which is extremely relevant and useful from the point of view of optimization of public management and administration of health care at the state and regional level. In order to improve the system of quality control of the provision of medical care, the chief doctor (director) of the medical institution should develop a system of continuous internal control of the quality of medical care, the main normative document of which should be the Order on the Internal Control System. It is proposed to introduce a clinical audit, which provides for the observance of medical care standards and ensures the collection and processing of information regarding the process, structure and results of the provision of medical care for their improvement, as well as accreditation and certification of medical institutions and their employees.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11435
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфіаційна робота Мельник Т..pdf
  Restricted Access
1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.