Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11441
Назва: Формування та підтримка позитивного іміджу підприємства на регіональному ринку праці
Інші назви: Formation and promotion of a positive image of the enterprise in the regional market
Автори: Парфентьєв, Олександр Євгенович
Parfentyev, Oleksandr Yevgenovych
Ключові слова: імідж компанії
маркетингова стратегія
бренд
company image
marketing strategy
brand
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макарова
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена пошуку та розробці нових шляхів спрямованих на створення позитивного іміджу підприємства в контексті регіонального ринку праці. Предметом для дослідження стало регіональне підприємство на якому дуже наглядно розкриті всі питання даної роботи. Було розглянуто вдосконалення досліджень та стратегій, інструментів та практик для утримання вже існуючого іміджу компанії. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи формування іміджу підприємства на регіональному ринку праці, детально розібрано особливості та тренди наукової спільноти в сфері іміджу підприємства. Крім того, проведений бібліометричний кластерний аналіз ключових слів досліджуваних наукових праць. В другому розділі представлено аналіз процесу формування іміджу підприємства ТОВ "РЕДДІНГ", представлена організаційно-економічна характеристика підприємства. Крім того, здійснена оцінка іміджу як основи розвитку підприємства. Додатково було проведено аналіз іміджу самої компанії та його вплив на бренд підприємства. В третьому розділі було детально розглянуто вдосконалення іміджу підприємства. А саме, було детально вивчено досліджено модель формування самого іміджу, обґрунтовано існуючі шляхи удосконалення іміджу ТОВ «РЕДДІНГ». Окрім цього були особисто розроблені ключові заходи щодо забезпечення ефективного використання іміджу досліджує мого підприємства.
Опис: The qualification work is devoted to the search and development of new ways aimed at creating a positive image of the enterprise in the context of the regional labor market. The subject of the study was a regional enterprise, where all the issues of this work are very clearly revealed. The improvement of research and strategies, tools and practices to maintain the already existing image of the company was considered. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the formation of the image of the enterprise on the regional labor market were investigated, the peculiarities and trends of the scientific community in the field of the image of the enterprise were analyzed in detail. In addition, a bibliometric cluster analysis of keywords of researched scientific works was carried out. The second chapter presents the analysis of the image formation process of "REDDING" LLC, presents the organizational and economic characteristics of the enterprise. In addition, the evaluation of the image as a basis for the development of the enterprise was carried out. In addition, an analysis of the company's image and its impact on the company's brand was carried out. In the third section, the improvement of the image of the enterprise was considered in detail. Namely, the model of formation of the image itself was studied in detail, the existing ways of improving the image of "REDDING" LLC were substantiated. In addition, key measures were personally developed to ensure the effective use of the image of my company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11441
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота Парфентьєв О. Є. АДМ 2201 м.pdf
  Restricted Access
2,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.