Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11443
Назва: Публічне управління конкурентною стратегією медичних закладів на ринку медичних послуг
Інші назви: Public management of the competitive strategy of medical institutions in the market of medical services
Автори: Іванова, Оксана Володимирівна
Ivanova, Oksana Volodymyrivna
Ключові слова: публічне управління
стратегія
лікувальний заклад
public administration
strategy
medical institution
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славкова
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі доведено, що публічне управління конкурентною стратегією медичних закладів на ринку медичних послуг є новим та сучасним напрямом в науці. Публічне управління ринку медичних послуг є системою заходів, спрямованих на підвищення адаптивності, результативності та ефективного функціонування сфери охорони здоров’я, сконцентрованої насамперед на збереженні соціальної справедливості в умовах ринкових відносин, гарантуванні та асекурації надання якісної та доступної медичної допомоги всім громадянам країни. Ринковий механізм функціонування економіки орієнтований на отримання прибутку, що не здатен повною мірою розв’язувати всі соціально-економічні проблеми, у результаті чого необхідне державне втручання різного ступеня. Визначено, що держава є повноцінним суб’єктом на ринку охорони здоров’я. Вона забезпечує організацію та фінансові надходження в цю сферу. Коли держава опікується здоров’ям населення, вона не тільки забезпечує соціальні потреби, але й має економічну вигоду. Поточний стан чинної системи охорони здоров’я визначається неефективним, оскільки медичні послуги, що надаються медичними закладами, є не досить якісними. Забезпечення населення країни якісною медичною допомогою залежить від розв’язання таких економічних завдань, як визначення обсягів бюджетного фінансування та розвитку добровільного медичного страхування, вдосконалення системи надання платних медичних послуг, підготовки кадрів, запровадження новітніх технологій у сфері охорони здоров’я. Серед перспективних ми вбачаємо використання маркетингових стратегій та елементів маркетингу в системі публічного управління. Отже, перед публічним управлінням у сфері охорони здоров’я, що пов’язана з використанням обмежених ресурсів, стоїть основне завдання – забезпечення ефективності та якості медичних послуг, що надаються в конкурентному середовищі. В роботі нами було досліджено нові інструменти трансформації парадигми маркетингу в охороні здоров’я, які базуються на використанні нових інструментів маркетингу в діяльності медичної установи. Визначено вплив зв’язків з громадськість в системі комунікацій публічного управління лікувального закладу.
Опис: The qualification work proved that the public management of the competitive strategy of medical institutions in the market of medical services is a new and modern direction in science. Public management of the market of medical services is a system of measures aimed at improving the adaptability, effectiveness and effective functioning of the health care sector, focused primarily on preserving social justice in the conditions of market relations, guaranteeing and assuring the provision of quality and affordable medical care to all citizens of the country. The market mechanism of the functioning of the economy is oriented towards obtaining profit, which is not capable of fully solving all socio-economic problems, as a result of which state intervention of various degrees is necessary. It was determined that the state is a full-fledged entity in the health care market. It provides organization and financial income in this area. When the state takes care of the health of the population, it not only provides social needs, but also has an economic benefit. The current state of the current health care system is defined as ineffective, as the medical services provided by medical institutions are not of sufficient quality. Providing the country's population with high-quality medical care depends on solving such economic tasks as determining the amount of budget financing and developing voluntary health insurance, improving the system of providing paid medical services, training personnel, and introducing the latest technologies in the field of health care. We see the use of marketing strategies and elements of marketing in the public administration system as promising. Therefore, public administration in the field of health care, which is connected with the use of limited resources, faces the main task - ensuring the efficiency and quality of medical services provided in a competitive environment. In our work, we investigated new tools for the transformation of the marketing paradigm in health care, which are based on the use of new marketing tools in the activities of a medical institution. The influence of public relations in the communication system of the public management of a medical institution is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11443
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Іванова.pdf
  Restricted Access
736,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.