Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧоні, Євгеній Валерійович-
dc.contributor.authorChoni, Yevheniy Valeriyovych-
dc.date.accessioned2024-01-24T07:31:30Z-
dc.date.available2024-01-24T07:31:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Ю. І. Данькоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11444-
dc.descriptionThe qualification work is dedicated to the search for strategic directions for the promotion of small business in the domestic market. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the strategy of promotion of small business enterprises, the main principles of using marketing tools for the promotion of products in the domestic market, and the peculiarities of diagnostics of the marketing complex of the enterprise are explored in detail. In addition, methodological approaches to the formation of a product promotion mechanism were investigated and an algorithm for developing an effective product promotion strategy was proposed. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, an evaluation of the effectiveness of the company's product promotion marketing strategy was carried out, and a SWOT analysis was carried out. On the basis of the SPACE-analysis matrix of the enterprise, an assessment of the level of use of the aggregate potential of marketing resources of the agricultural enterprise was carried out; an assessment of the effectiveness of the enterprise's promotion measures was carried out. The third chapter substantiates the directions of strategic management of the promotion of the enterprise's products, substantiates the need for the formation of marketing communication activities of the enterprise in the digital environment, recommends a digital marketing strategy for the promotion of the enterprise by promoting the enterprise's products in the online store, and substantiates the investment project of opening a car service.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена пошуку стратегічних напрямків просування малого бізнесу на внутрішньому ринку. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи стратегії просування підприємств малого бізнесу, основні принципи застосування маркетингових інструментів для просування продукції на внутрішньому ринку, деталізовано особливості діагностики маркетингового комплексу підприємства. Крім того, досліджено методологічні підходи до формування механізму просування продукції та запропоновано алгоритм розробки ефективної стратегії просування продукції. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено оцінювання ефективності маркетингової стратегії просування продукції підприємства, проведено SWOT-аналіз діяльності. На основі матриці SPACE-аналізу підприємства здійснено оцінювання рівня використання сукупного потенціалу маркетингових ресурсів аграрного підприємства, здійснено оцінювання ефективності заходів просування підприємства. В третьому розділі обґрунтовано напрямки стратегічного управління просуванням продукції підприємства, обґрунтовано необхідність формування маркетингової комунікаційної діяльності підприємства в цифровому середовищі, рекомендовано цифрову маркетингову стратегію просування підприємства шляхом просування продукції підприємства в Інтернеті-магазині та обґрунтовано інвестиційний проект відкриття автосервісу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectpromotion strategyuk_UA
dc.titleСтратегічні напрямки просування малого бізнесу на внутрішньому ринкуuk_UA
dc.title.alternativeStrategic directions of small business promotion in the domestic marketuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чоні Є.В._Кваліфікаційна_робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.