Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11445
Назва: Маркетингове управління товарною політикою підприємств малого бізнесу
Інші назви: Marketing management of the product policy of small businesses
Автори: Базарний, Сергій Олександрович
Bazarnyy, Serhiy Oleksandrovych
Ключові слова: товарна політика
управління товарною політикою
життєвий цикл товару
product policy
product policy management
product life cycle
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник В. В. Макарова
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена пошуку напрямків удосконалення маркетингового управління товарної політикою підприємств малого бізнесу. В першому розділі досліджено теоретико-методичні основи маркетингового управління товарною політикою підприємства, зокрема розглянуто значення, сутність та проблеми управління товарною політикою на підприємстві; проаналізовано методичні підходи до процесу управління товарною політикою на підприємстві, визначені особливості організації даного процесу на підприємствах малого бізнесу. В другому розділі представлено організаційно-економічну характеристику досліджуваного підприємства, проаналізовано його маркетингову діяльність. Крім того, здійснено SWOT-аналіз діяльності, визначено ключові орієнтири управління товарною політикою підприємства. Здійснено оцінювання конкурентних переваг підприємства в порівнянні з його основними конкурентами. В третьому розділі обґрунтовано напрямки вдосконалення управління товарною політикою підприємства. Зокрема обґрунтовано вплив позитивного іміджу товару і товаровиробника на поведінку споживача внаслідок проведення комплексного оцінювання іміджу підприємства для клієнтів, партнерів, громадськості, персоналу. Розроблено проект по впровадження нової товарної лінії з пошиття шевронів та обґрунтовано його економічну ефективність. Акцентовано увагу на необхідності врахування життєвого циклу товару підприємства на формування його товарної стратегії.
Опис: The qualification work is dedicated to the search for directions for improving the marketing management of the product policy of small business enterprises. In the first chapter, the theoretical and methodological foundations of the marketing management of the company's product policy were investigated, in particular, the meaning, essence and problems of the management of the product policy at the company were considered; methodical approaches to the process of product policy management at the enterprise are analyzed, the peculiarities of the organization of this process at small business enterprises are determined. The second chapter presents the organizational and economic characteristics of the enterprise under study, and analyzes its marketing activities. In addition, a SWOT analysis of the company's activities was carried out, and the key orientations of the company's product policy management were determined. An assessment of the company's competitive advantages in comparison with its main competitors was carried out. In the third section, directions for improving the management of the company's product policy are substantiated. In particular, the influence of the positive image of the product and the manufacturer on consumer behavior is substantiated as a result of a comprehensive evaluation of the company's image for customers, partners, the public, and staff. A project on the introduction of a new product line for sewing chevrons was developed and its economic efficiency was substantiated. The emphasis was placed on the need to take into account the life cycle of the company's products in the formation of its product strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11445
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Базарний С.О._Кваліфікаційна_роббота_2023.pdf
  Restricted Access
1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.