Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТищенко, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorTyshchenko, Andrii Vasylovych-
dc.date.accessioned2024-01-24T12:31:14Z-
dc.date.available2024-01-24T12:31:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. М. Селезеньuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11460-
dc.descriptionIn the work, a study was conducted and the essence of the product assortment as an object of management at a modern enterprise was determined, as well as the problems of increasing the effectiveness of the organization's assortment policy. The paper examines the concept of "product assortment" and presents the main directions in the area of assortment formation. The formation of the assortment is defined as the activity of assembling a set of goods that allows you to satisfy real or projected needs, as well as to achieve the goals set by the management of the organization. It was also concluded that the product range is one of the most important factors in the buyer's choice. The paper states that the assortment concept is manifested in the form of a system of indicators that characterize the possibilities of optimal development of the production assortment of this type of goods, and a list of these indicators is provided. Diagnostics of the commodity and production and sales potential of the studied economy was carried out, it was established that assortment management involves coordination of interdependent types of activities (scientific and technical and design), comprehensive market research, sales organization, service, advertising, and demand stimulation. It is noted that the main goal of the organization in the field of assortment management is the formation of a real or projected assortment as close as possible to the rational one, to satisfy as many as possible of constantly growing diverse needs and to ensure higher rates of development of the enterprise in comparison with competitors.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі досліджено теоретико – методичні основи управління товарним асортиментом підприємства; досліджено стан товарного асортименту підприємства; та стану маркетингового управління товарним асортиментом підприємства. В роботі проведено дослідження та визначено сутність товарного асортименту як об’єкту управління на сучасному підприємстві, а також проблеми підвищення ефективності асортиментної політики організації. В роботі розглянуто поняття «товарний асортимент» та представлені основні напрями в області формування асортименту. Визначено формування асортименту як діяльності по складанню набору товарів, що дозволяє задовольнити реальні або прогнозовані потреби, а також досягти цілей, визначених керівництвом організації. Також підсумовано, що товарний асортимент – це один з найважливіших чинників вибору покупця. У роботі зазначено, що асортиментна концепція виявляється у вигляді системи показників, що характеризують можливості оптимального розвитку виробничого асортименту даного виду товарів та надано перелік цих показників. Проведена діагностика товарного та виробничо-збутового потенціалів досліджуваного господарства, встановлено, що управління асортиментом передбачає координацію взаємозалежних видів діяльності (науково-технічної та проектної), комплексного дослідження ринку, організації збуту, сервісу, реклами, стимулювання попиту. В роботі розглянуто необхідність формування асортиментної стратегії для м’ясопереробних підприємств. Побудовано матрицю БКГ та проаналізовано отримані результати, сформовано висновки щодо основних тенденції асортиментної політики м’ясопереробних підприємств. На основі розробки асортиментної політики запропоновано вдосконалений алгоритм формування та реалізації бізнес-проекту по розширенню асортименту продукції з урахування запитів споживачів на дієтичні продукти харчування. Проведено технологічні та економічні обґрунтування доцільності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectproduct rangeuk_UA
dc.titleУправління товарним асортиментом підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeManagement of the product range of the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тищенко А.В._Кваліфікаційна робота_2023.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.