Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11471
Назва: Створення системи маркетингового управління якістю на підприємстві та забезпечення її ефективного функціонування
Інші назви: Creation of a marketing management system for the enterprise and ensuring its effective functioning
Автори: Лещенко, Сергій Вікторович
Leshchenko, Serhii
Ключові слова: система якості
економічний розвиток
легка промисловість
marketing potential
economic development
agrarian sphere
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник Н. В. Колодненко
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто визначення поняття та сутність «системи якості», теоретичні основи управління маркетинговим управлінням якістю підприємства. Розглянуто вплив відділу маркетингу на підприємстві на становлення та розвиток системи якості. Визначено сутність поняття системи якості та інструменти і методи управління якістю. Визначено фактори, що визначають роль маркетингу в управлінні якістю на підприємстві. Розглянуто напрями розвитку маркетингового управління якістю промислового підприємства у розрізі сильних та слабких сторін, можливостей та загроз підприємства. Представлено загальну характеристику та аналіз економічних показників фінансово-господарської діяльності підприємства. Проведено дослідження маркетингового потенціалу за його основними структурними елементами: організаційного, кадрового, фінансового потенціалу, а також програмного забезпечення маркетингу підприємства та застосування маркетингового інструментарію. Проведено кількісну оцінку рівня маркетингового потенціалу підприємства за елементами внутрішнього маркетингового середовища. Проаналізовано потенціал зовнішнього маркетингового середовища господарства, виконано SWOT-аналіз підприємства. Обґрунтовано шляхи підвищення впливу системи маркетингу на систему якості підприємства.
Опис: The qualification work defines the concept and essence of "Quality system", the theoretical foundations of management of the marketing potential of the enterprise. The influence of the management of the enterprise's marketing potential on ensuring its sustainable development is considered. The essence of the concept of marketing potential as the aggregate potential of marketing resources and the concept of marketing resources is defined enterprises. The factors (internal, which are in the zone of influence of the enterprise, and external, which are outside the limits of its influence) affecting the marketing potential of the enterprise are determined. The areas of development of the marketing potential of the agricultural enterprise in terms of strengths and weaknesses, opportunities and threats of the enterprise are considered. The general characteristics and analysis of the economic indicators of the financial and economic activity of the enterprise are presented on the Tecnologia JSC. Marketing research was conducted potential by its main structural elements: organizational, personnel, financial potential, as well as enterprise marketing software and the use of marketing tools. A quantitative assessment of the level of the enterprise's marketing potential by elements of the internal marketing environment was carried out. The potential of the external marketing environment of the farm was analyzed, and a SWOT analysis of the enterprise was performed. Ways to increase the marketing potential of an agricultural enterprise are substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11471
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лещенко С.В._Кваліфікаційна робота_2023.pdf
  Restricted Access
1,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.