Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11519
Назва: Забезпечення конкурентоспроможності діяльності підприємства
Інші назви: Ensuring the competitiveness of the enterprise
Автори: Молокоєдов, Володимир Сергійович
Molokoedov, Volodymyr Serhiyovych
Ключові слова: конкурентоспроможність
управління
цифрове середовище
competitiveness
management
digital environment
Дата публікації: 2023
Видавництво: СНАУ
Бібліографічний опис: Факультет економіки та менеджменту ; наук. керівник О. П. Славкова
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі доведено, важливість підтримки конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах бізнес-середовища. Нами запропоновано комплексну стратегію для підвищення конкурентоспроможності компанії, яка враховує унікальні аспекти підприємства. Обґрунтовані напрями підвищення конкурентоспроможності компанії шляхом залучення маркетингових заходів на В2В та В2G маркетингу. Розроблено методологічний підхід до оптимізації конкурентної стратегії та економічного прогнозування ефективності підприємств, ґрунтуючись на використанні емпіричних моделей для визначення оптимальних показників ефективності. Надано комплексні рекомендації щодо діяльності компанії для підвищення ефективності діяльності. Нами була досліджено підприємство АТ «ТЕХНОЛОГІЯ» міста Суми. Аналіз діяльності підприємства показав, що відзначається інтенсифікація господарського потенціалу компанії, яке відображається у зростанні суми активів та позитивному тренді у розвитку компанії, підтриманому збільшенням необоротних та оборотних активів. Однак, незважаючи на позитивні показники, зростання зобов'язань може збільшити залежність від зовнішніх постачальників, іншими словами, підкреслюється необхідність уважного управління фінансовими ресурсами для підтримання стійкості підприємства. Високий чистий дохід та позитивна динаміка прибутку свідчать про конкурентоспроможність, але рекомендується подальше дослідження рентабельності для глибшого оцінювання ефективності менеджменту та досягнення стратегічних цілей. У кваліфікаційній роботі розроблені маркетингові шляхи та запропонований комплексний підхід до підвищення конкурентоспроможності компанії. Визначені основні напрямки підвищення конкурентоспроможності АТ «ТЕХНОЛОГІЯ» міста Суми. Запропоновані ключові аспекти та рекомендації орієнтовані на розвиток та удосконалення різних сфер діяльності підприємства, визначаючи шляхи до досягнення його стратегічних цілей, а саме: акцент на підвищення ринкової частки через інтенсифікацію маркетингових та рекламних заходів, а також впровадження цифрових технологій для підвищення ефективності та зменшення витрат; впровадження стратегії глобальної експансії та інноваційних технологіях; стратегічний підхід до управління персоналом та забезпечення сталості в умовах невизначеності, включаючи розвиток кадрів та стійкість до глобальних загроз.
Опис: In the qualification work, the importance of maintaining the competitiveness of the enterprise in the modern business environment is proven. We have proposed a comprehensive strategy to increase the competitiveness of the company, which takes into account the unique aspects of the enterprise. Reasoned directions for increasing the company's competitiveness by involving B2B and B2G marketing activities. A methodological approach to optimizing the competitive strategy and economic forecasting of the efficiency of enterprises has been developed, based on the use of empirical models to determine the optimal performance indicators. Comprehensive recommendations on the company's activities are provided to improve the efficiency of the activity. We investigated the company "TECHNOLOGIA" JSC in Sumy. The analysis of the company's activity showed that there is an intensification of the company's economic potential, which is reflected in the growth of the amount of assets and a positive trend in the company's development, supported by an increase in non-current and current assets. However, despite the positive indicators, the growth of liabilities can increase dependence on external suppliers, in other words, the need for careful management of financial resources to maintain the stability of the enterprise is emphasized. High net income and positive profit dynamics indicate competitiveness, but further profitability research is recommended for a deeper assessment of management effectiveness and achievement of strategic goals. In the qualification work, marketing ways were developed and a comprehensive approach to increasing the company's competitiveness was proposed. The main directions of increasing the competitiveness of JSC "TECHNOLOGIA" in the town of Sumy are determined. The proposed key aspects and recommendations are focused on the development and improvement of various spheres of the enterprise, determining ways to achieve its strategic goals, namely: emphasis on increasing market share through the intensification of marketing and advertising activities, as well as the implementation of digital technologies to increase efficiency and reduce costs; implementation of the strategy of global expansion and innovative technologies; a strategic approach to human resource management and ensuring resilience in the face of uncertainty, including workforce development and resilience to global threats.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11519
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Молокоєдов_Друк_1 (1).pdf
  Restricted Access
1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.