Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаленко, Ілля Анатолійович-
dc.contributor.authorHalenko, Illia Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2024-02-08T13:22:22Z-
dc.date.available2024-02-08T13:22:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет будівництва та транспорту ; наук. керівник А. С. Бородайuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11631-
dc.descriptionIn the first chapter, titled "ANALYSIS OF THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF SHOPPING CENTERS," the study examines the establishment and evolution of shopping centers, factors influencing their development, the evolution of formats, and their impact on the urban economy. The chapter emphasizes changes in consumer preferences, innovations, and technological influences. The second chapter, "FACTORS AND REQUIREMENTS INFLUENCING THE DESIGN OF SHOPPING CENTERS," delves into the considerations for designing shopping centers, including location, target audience, competition, infrastructure, aesthetics, and legal aspects to create an effective space. The third chapter, "FEATURES OF ARCHITECTURAL AND PLANNING TECHNIQUES IN ORGANIZING SHOPPING CENTERS," explores the architectural and planning aspects of shopping centers, including ergonomics, zoning, and interaction with visitors. The focus is on using design to ensure convenience and aesthetics.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі у першому розділі АНЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ Розділ розглядає становлення та розвиток торгових центрів, фактори впливу на їхній розвиток, еволюцію формату та вплив на міську економіку. Акцент робиться на змінах в споживчих уподобаннях, інноваціях та технологічних впливах. У другому розділі ФАКТОРИ ТА ВИМОГИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ПРОЄКТУВАННЯ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ Проектування торгових центрів враховує розташування, цільову аудиторію, конкуренцію, інфраструктуру, естетику та законодавство для створення ефективного простору. В третьому розділі ОСОБЛИВОСТІ АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ ПРИЙОМІВ ОРГАНІЗАЦІЙ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ розглядає архітектурні та планувальні аспекти торгових центрів, включаючи ергономіку, зонування та взаємодію з відвідувачами. Фокус на використанні дизайну для забезпечення зручності та естетики.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectторгівельний комплексuk_UA
dc.subjectархітектурно-планувальна організаціяuk_UA
dc.subjectshopping centeruk_UA
dc.subjectarchitectural and planning organizationuk_UA
dc.titleАрхітектурно-планувальні прийоми організації торгових центрів на прикладі м. Сумиuk_UA
dc.title.alternativeArchitectural and planning methods of organization of shopping centers. On the example of the city of Sumyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Промислового та цивільного будівництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галенко.pdf
  Restricted Access
2,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Галенко графічна частина.pdf
  Restricted Access
6,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.