Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛєвікова, Аліна Ігорівна-
dc.contributor.authorLevikova, Alina Igorivna-
dc.date.accessioned2024-02-09T09:17:21Z-
dc.date.available2024-02-09T09:17:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФакультет будівництва та транспорту ; наук. керівник А. С. Бородайuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11636-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the study of the peculiarities of the architectural and planning solution of kindergartens based on the experience of world architecture. The object of the study is the buildings of preschool institutions. The subject is architectural and planning, functional and urban planning methods and principles of solving kindergartens. The work consists of: an introduction, three sections, a conclusion and a list of references. The first chapter "Analysis of the formation and development of kindergartens" examines the history of the formation and evolution of the development of kindergartens, the prerequisites for their formation, functional and planning organization, and world construction experience. The second section "Factors and requirements affecting the design of kindergartens" studies the factors affecting their formation and the main requirements of regulatory documents. The third section "Principles and techniques of the architectural and planning organization of kindergartens" defines the principles and techniques of urban planning and planning and compositional solutions, as well as the peculiarities of the architectural and planning organization of kindergarten buildings on the example of Boryspil, Kyiv regionuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей архітектурно-планувального вирішення дитячих садків на основі досвіду світової архітектури. Об’єктом дослідження є будівлі дошкільних закладів. Предметом - архітектурно-планувальні, функціональні та містобудівні прийоми та принципи вирішення дитячих садків. Робота складається з: вступу, трьох розділів, висновку та списку літератури. Перший розділ «Аналіз формування та розвитку дитячих садків» досліджує історію утворення та еволюцію розвитку дитячих садків, передумови їх формування, функціонально-планувальна організацію та світовий досвід будівництва. Другий розділ «Фактори та вимоги, що впливають на проектування дитячих садків» вивчає фактори, що впливають на їх формування та основні вимоги нормативних документів. Третій розділ «Принципи та прийоми архітектурно-планувальної організації дитячих садків» визначає принципи та прийоми містобудівного та планувально-композиційного вирішення, а також особливості архітектурно-планувальної організації будівель дитячих садків на прикладі м. Бориспіль Київської області.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.titleПрийоми архітектурно-планувального вирішення будівель дитячих садків на прикладі м. Бориспіль Київської областіuk_UA
dc.title.alternativeTechniques of architectural and planning solutions for kindergarten buildings on the example of Boryspil, Kyiv regionuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Промислового та цивільного будівництва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лєвікова.pdf
  Restricted Access
6,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Лєвікова графічна частина.pdf
  Restricted Access
2,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.