Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремень, В. Г.-
dc.contributor.authorЛуговий, В. І.-
dc.contributor.authorСаух, П. Ю.-
dc.contributor.authorДрач, І. І.-
dc.contributor.authorСлюсаренко, О. М.-
dc.contributor.authorСкиба, Ю. А.-
dc.contributor.authorЖабенко, О. В.-
dc.contributor.authorКалашнікова, С. А.-
dc.contributor.authorТаланова, Ж. В.-
dc.contributor.authorПетроє, О. М.-
dc.contributor.authorОржель, О. Ю.-
dc.contributor.authorРегейло, І. Ю.-
dc.contributor.authorНабок, М. В.-
dc.contributor.authorKremen, V. G.-
dc.contributor.authorLugovyi, V. I.-
dc.contributor.authorSaukh, P. Yu.-
dc.contributor.authorDrach, I. I.-
dc.contributor.authorSlyusarenko, O. M.-
dc.contributor.authorSkiba, Yu. A.-
dc.contributor.authorZhabenko, O. V.-
dc.contributor.authorKalashnikova, S. A.-
dc.contributor.authorTalanova, Zh. V.-
dc.contributor.authorPetroye, O. M.-
dc.contributor.authorOrzhel, O. Yu.-
dc.contributor.authorRegailo, I. Yu.-
dc.contributor.authorNabok, M. V.-
dc.date.accessioned2024-03-15T09:28:32Z-
dc.date.available2024-03-15T09:28:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВища освіта України в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення : виклики і відповіді : науково-аналітична доповідь [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень, В. І. Луговий, П. Ю. Саух [та ін.] ; за заг. ред. В. Г. Кремень. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – 172 с. – Режим доступу : https://ihed.org.ua/wp-content/uploads/2024/01/VO-Ukr-v-umovah-voyen-stanu-ta-pisl-vidnovl-NAPN_2023-172p.pdf. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11695-
dc.descriptionIn the scientific and analytical report "Higher education of Ukraine under martial law and of post-war recovery: challenges and responses" analyzed the main problems faced higher education in the conditions of martial law and post-war reconstruction of Ukraine, in particular: threat life and health of students of higher education and personnel of higher education institutions; large-scale destruction and damage infrastructure; forced relocation of institutions; the impact of the war on the contingent of higher education recipients and the composition of scientific and pedagogical workers; aggravation of the problem of ensuring equal access to quality higher education; difficulties in carrying out scientific and innovative activities; implementation restrictions international cooperation; the problem of inconsistency of graduates' qualifications with labor market requirements; insufficient financing of higher education. In the search for answers to overcome the outlined challenges, key priorities are proposed development of higher education and made recommendations regarding: ensuring equal access to quality higher education; improvement of teaching and learning; development of the research potential of ZVO in conditions of open science; realization of social responsibility of higher education institutions; optimization of the network of higher education institutions education of Ukraine; strengthening the internationalization of higher education; development of university autonomy; the use of artificial intelligence in higher education, further expansion of the contribution of the National Academy of Sciences of Ukraine in solving the problems of domestic higher education.uk_UA
dc.description.abstractУ науково-аналітичній доповіді «Вища освіта України в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення: виклики і відповіді» проаналізовано основні проблеми, які постають перед вищою освітою в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення України, зокрема: загроза життю і здоров’ю здобувачів вищої освіти та персоналу ЗВО; масштабні руйнування та пошкодження інфраструктури; вимушене переміщення закладів; вплив війни на контингент здобувачів вищої освіти та склад науково-педагогічних працівників; загострення проблеми забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти; труднощі провадження наукової та інноваційної діяльності; обмеження реалізації міжнародної співпраці; проблема невідповідності кваліфікацій випускників вимогам ринку праці; недостатнє фінансування вищої освіти. У пошуку відповідей для подолання окреслених викликів запропоновано ключові пріоритети розвитку вищої освіти та висловлено рекомендації щодо: забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти; вдосконалення викладання і навчання; розвитку дослідницького потенціалу ЗВО в умовах відкритої науки; реалізації соціальної відповідальності ЗВО; оптимізації мережі закладів вищої освіти України; посилення інтернаціоналізації вищої освіти; розвитку університетської автономії; використання штучного інтелекту у вищій освіті, подальшого розширення внеску НАПН України у розв’язання проблем вітчизняної вищої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогічна думкаuk_UA
dc.subjectвища освіта Україниuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізація вищої освітиuk_UA
dc.subjecthigher education of Ukraineuk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjectinternationalization of higher educationuk_UA
dc.titleВища освіта України в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення : виклики і відповідіuk_UA
dc.title.alternativeHigher education of Ukraine in the conditions of martial law and post-war recovery : challenges and answersuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лоповідь.pdf11,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.