Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11695
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кремень, В. Г. | - |
dc.contributor.author | Луговий, В. І. | - |
dc.contributor.author | Саух, П. Ю. | - |
dc.contributor.author | Драч, І. І. | - |
dc.contributor.author | Слюсаренко, О. М. | - |
dc.contributor.author | Скиба, Ю. А. | - |
dc.contributor.author | Жабенко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Калашнікова, С. А. | - |
dc.contributor.author | Таланова, Ж. В. | - |
dc.contributor.author | Петроє, О. М. | - |
dc.contributor.author | Оржель, О. Ю. | - |
dc.contributor.author | Регейло, І. Ю. | - |
dc.contributor.author | Набок, М. В. | - |
dc.contributor.author | Kremen, V. G. | - |
dc.contributor.author | Lugovyi, V. I. | - |
dc.contributor.author | Saukh, P. Yu. | - |
dc.contributor.author | Drach, I. I. | - |
dc.contributor.author | Slyusarenko, O. M. | - |
dc.contributor.author | Skiba, Yu. A. | - |
dc.contributor.author | Zhabenko, O. V. | - |
dc.contributor.author | Kalashnikova, S. A. | - |
dc.contributor.author | Talanova, Zh. V. | - |
dc.contributor.author | Petroye, O. M. | - |
dc.contributor.author | Orzhel, O. Yu. | - |
dc.contributor.author | Regailo, I. Yu. | - |
dc.contributor.author | Nabok, M. V. | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T09:28:32Z | - |
dc.date.available | 2024-03-15T09:28:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Вища освіта України в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення : виклики і відповіді : науково-аналітична доповідь [Електронний ресурс] / В. Г. Кремень, В. І. Луговий, П. Ю. Саух [та ін.] ; за заг. ред. В. Г. Кремень. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – 172 с. – Режим доступу : https://ihed.org.ua/wp-content/uploads/2024/01/VO-Ukr-v-umovah-voyen-stanu-ta-pisl-vidnovl-NAPN_2023-172p.pdf. – Заголовок з екрану. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11695 | - |
dc.description | In the scientific and analytical report "Higher education of Ukraine under martial law and of post-war recovery: challenges and responses" analyzed the main problems faced higher education in the conditions of martial law and post-war reconstruction of Ukraine, in particular: threat life and health of students of higher education and personnel of higher education institutions; large-scale destruction and damage infrastructure; forced relocation of institutions; the impact of the war on the contingent of higher education recipients and the composition of scientific and pedagogical workers; aggravation of the problem of ensuring equal access to quality higher education; difficulties in carrying out scientific and innovative activities; implementation restrictions international cooperation; the problem of inconsistency of graduates' qualifications with labor market requirements; insufficient financing of higher education. In the search for answers to overcome the outlined challenges, key priorities are proposed development of higher education and made recommendations regarding: ensuring equal access to quality higher education; improvement of teaching and learning; development of the research potential of ZVO in conditions of open science; realization of social responsibility of higher education institutions; optimization of the network of higher education institutions education of Ukraine; strengthening the internationalization of higher education; development of university autonomy; the use of artificial intelligence in higher education, further expansion of the contribution of the National Academy of Sciences of Ukraine in solving the problems of domestic higher education. | uk_UA |
dc.description.abstract | У науково-аналітичній доповіді «Вища освіта України в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення: виклики і відповіді» проаналізовано основні проблеми, які постають перед вищою освітою в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення України, зокрема: загроза життю і здоров’ю здобувачів вищої освіти та персоналу ЗВО; масштабні руйнування та пошкодження інфраструктури; вимушене переміщення закладів; вплив війни на контингент здобувачів вищої освіти та склад науково-педагогічних працівників; загострення проблеми забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти; труднощі провадження наукової та інноваційної діяльності; обмеження реалізації міжнародної співпраці; проблема невідповідності кваліфікацій випускників вимогам ринку праці; недостатнє фінансування вищої освіти. У пошуку відповідей для подолання окреслених викликів запропоновано ключові пріоритети розвитку вищої освіти та висловлено рекомендації щодо: забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти; вдосконалення викладання і навчання; розвитку дослідницького потенціалу ЗВО в умовах відкритої науки; реалізації соціальної відповідальності ЗВО; оптимізації мережі закладів вищої освіти України; посилення інтернаціоналізації вищої освіти; розвитку університетської автономії; використання штучного інтелекту у вищій освіті, подальшого розширення внеску НАПН України у розв’язання проблем вітчизняної вищої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Педагогічна думка | uk_UA |
dc.subject | вища освіта України | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | інтернаціоналізація вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | higher education of Ukraine | uk_UA |
dc.subject | martial law | uk_UA |
dc.subject | internationalization of higher education | uk_UA |
dc.title | Вища освіта України в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення : виклики і відповіді | uk_UA |
dc.title.alternative | Higher education of Ukraine in the conditions of martial law and post-war recovery : challenges and answers | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
лоповідь.pdf | 11,68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.