Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11751
Назва: | Berestok O. Impact of Increased Risk Conditions on Emotional Component of Psychological Aspect of Safe Educational Environment : Case Study |
Інші назви: | Влив умов підвищеного ризику на емоційний компонент психологічної складової безпечного освітнього середовища : тематичне дослідження |
Автори: | Berestok, O. Бересток, О. В. |
Ключові слова: | living environment negative phenomena personalized experience життєве середовище негативні явища персоналізований досвід |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Berestok O. Impact of Increased Risk Conditions on Emotional Component of Psychological Aspect of Safe Educational Environment : Case Study [Electronic resource] / О. Berestok // Engineering and Educational Technologies. – 2024. – № 12(1). – Р. 53-62. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with studying the influence of terms, national and international students of higher educational establishment live in, on their emotional state. The tasks for the research of the importance of emotional aspect affecting a safe educational environment in different circumstances, conceptualize the fundamental category "safety" and shift the emphasis from its static to dynamic understanding, are revealed. The leading scientific approaches for the creation of psychological safety of an individual, particularly the emotional component, are noted. The main objective of this paper, including the essence of emotional and psychological safety and security of the educational environment, factors that negatively affect its subjects and the conditions for the formation of a psychologically safe educational environment, is determined. The external and internal influences, that can cause both positive results and destructive threats, dangers and risks, are outlined. The traumatic situations, that directly or indirectly can influence the emotional state of an individual, are stated. The organization of the experiment and getting the outcomes, using the theoretical, empirical and heuristic methods, is described. The theoretical background of the study, in particular, psychological and pedagogical literature, and the elaboration of the material essential to develop some interviews and questionnaires, used to elicit the results of the research, is presented. Some e-leaning modes and digital platforms, implemented to collect, process and analyze data, are mentioned. The achievements of the experiment, aforesaid in the study, are calculated and analyzed. A case study, conducted on the basis of some faculties of Sumy National Agrarian University, Ukraine, is evaluated. The focus of the study, based on two experimental groups of first and second - year national (NS), including refugees, and international (IS) students, who study at the University, is highlighted. The influence of the psychological aspect on the mental, emotional, social or behavioral and spiritual dimensions of health and educational environment as a part of the living environment, is pointed out. Psychological safety in educational establishments, affected by the circumstances the participants have to deal with, is stressed. The peculiarities of positive educational environment, such: a safe, welcoming atmosphere, a sense of belonging among students, trust between students and teachers, are characterized. Psychologically safe educational environment, that provides students with the opportunity to feel safe to make mistakes, take risks to further their learning and thinking and ask for help and support when needed, is distinguished. The opportunity to support diversity and emotional well-being of students across educational fields by means of creating a psychologically safe environment is provided. |
Опис: | У статті розглядається вплив умов проживання вітчизняних та іноземних студентів вищого навчального закладу на їхній емоційний стан. Окреслено завдання дослідження важливості емоційного аспекту, що впливає на безпечне освітнє середовище за різних обставин, концептуалізації фундаментальної категорії «безпека» та зміщення акценту з її статичного розуміння на динамічне. Висвітлено провідні наукові підходи до створення психологічної безпеки особистості, зокрема емоційної складової. Визначено основну мету даної роботи, яка включає сутність емоційної складової психологічної безпеки та захищеності освітнього середовища, чинники негативного впливу на його суб’єкти та умови формування психологічно безпечного освітнього середовища. Згадано зовнішні та внутрішні впливи, які можуть викликати як позитивні результати, так і деструктивні загрози, небезпеки та ризики. Виділено травматичні ситуації, які прямо чи опосередковано можуть впливати на емоційний стан особистості. Описано організацію експерименту та отримання результатів з використанням теоретичних, емпіричних та евристичних методів. Представлено теоретичні основи дослідження, зокрема психолого-педагогічну літературу, а також опрацювання матеріалу, необхідного для розробки співбесід та анкетування, що використовуються для отримання результатів дослідження. Згадуються деякі режими електронного навчання та цифрові платформи, реалізовані для збору, обробки та аналізу даних. Розраховано та проаналізовано досягнення експерименту, зазначеного в дослідженні. Оцінено тематичне дослідження, проведене на базі факультетів Сумського національного аграрного університету, Україна. Виділено фокус дослідження, проведеного на базі двох експериментальних груп вітчизняних (ВС), включаючи біженців, та іноземних (ІС) студентів першого та другого курсу, які навчаються в університеті. Підкреслено вплив психологічного аспекту на психічний, емоційний, соціальний або поведінковий і духовний виміри безпечного освітнього середовища як частини життєвого середовища. Наголошується на психологічній безпеці в навчальних закладах, що залежить від обставин, з якими доводиться стикатися учасникам. Охарактеризовано особливості позитивного освітнього середовища, такі як: безпечна, доброзичлива атмосфера, відчуття спорідненості, довіра між студентами та викладачами. Описано психологічно безпечне освітнє середовище, яке дає учням можливість відчувати себе в безпеці робити помилки, йти на ризик для подальшого навчання та мислення та звертатися за допомогою та підтримкою, коли це необхідно. Надано засади формування підтримки різноманіття та емоційного благополуччя студентів освітніх закладів шляхом створення психологічно безпечного середовища. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11751 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бересток Impact of Increased Risk Conditions on Emotional Component.pdf | 378,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.