Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/11777
Назва: | Визначення несучої здатності залізобетонного перекриття мостового прольоту |
Інші назви: | Determination of the bearing capacity of the reinforced concrete covering of the bridge span |
Автори: | Цигикал, Костянтин Сергійович Tsyhykal, Kostiantyn Serhiiovych |
Ключові слова: | плитно-ребриста система балка тавровий переріз plate and rib system beam T-section |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | СНАУ |
Бібліографічний опис: | Факультет будівництва та транспорту ; наук. керівник Н. М. Срібняк |
Короткий огляд (реферат): | Робота складається із змісту, загальної характеристики роботи та її кваліфікаційних ознак, опису об'ємно-планувального та конструктивного рішення будівлі, огляду досліджень за обраною темою, розділів основної частини, висновків за результатами досліджень та формулювань перспектив досліджень (українською та англійською мовами). Сформульовано мету, задачі, об’єкт та предмет дослідження, методи наукового дослідження. Результати досліджень Результати досліджень дозволяють визначити за нормами ДБН, СНиП та EN (Eurocode 2) несучу здатність таврового перерізу мостової балки та порівняти її з максимальним моментом вигину від зовнішнього завантаження. Аналіз досліджень встановив, дослідженням напружено-деформованого стану плитно-ребристих мостових систем та деформаційними моделями цих систем займалося багато авторів. Прогонові будови мостів, побудовані 20−40 років тому, фактично пропускають більш важкі навантаження, ніж передбачені проектами. Це положення відноситься до нещодавно давно побудованих споруд і до об'єктів, що, якщо збільшення нормованих навантажень продовжиться в майбутньому. Як показують спостереження і обстеження мостових споруд, що експлуатуються, збільшення нормованих навантажень не призвело до пошкоджень і ускладнень нормальної експлуатації несучих конструкцій технічно справних прогонових будов, що вказує на наявність резервів вантажопідйомності й тріщиностійкості. Встановлено, що різні методики розрахунків дають деякі розбіжності в кінцевих результатах розрахунків. В основній частині наведено опис конструктивного вирішення мостової залізобетонної споруди за типовим проектом, показано етапність виконання числового експерименту, в результаті якого визначається максимальне розрахункове зусилля від найбільш небезпечного поєднання навантажень; виконано розрахунок несучої спроможності таврової балки за різними нормами проектування. У висновках порівняно результати щодо підбору робочої арматури та визначення несучої здатності перерізу за різними нормами. Роботу апробовано Всеукраїнської наукової конференції студентів та аспірантів, присвяченої Міжнародному дню студента (13-17 листопада 2023 р.) |
Опис: | The work consists of the content, the general characteristics of the work and its qualification features, a description of the volume-planning and constructive solution of the building, an overview of research on the chosen topic, sections of the main part, conclusions based on the results of research and formulations of research perspectives (in Ukrainian and English). The goal, tasks, object and subject of research, methods of scientific research are formulated. Research results. The research results make it possible to determine the load-bearing capacity of the girder cross-section of the bridge girder according to the standards of DBN, SNiP and EN (Eurocode 2) and compare it with the maximum bending moment from external loading. The analysis of the research established that many authors were engaged in the study of the stress-strain state of slab-and-rib bridge systems and the deformation models of these systems. The span structures of bridges, built 20-40 years ago, actually pass heavier loads than the projects provide. This provision applies to recently built structures and to objects that if the increase in normalized loads continues in the future. As shown by observations and surveys of bridge structures in use, the increase in normalized loads did not lead to damage and complications in the normal operation of the load-bearing structures of technically sound span structures, which indicates the presence of capacity reserves and crack resistance. It was established that different methods of calculations give some discrepancies in the final results of analysis. In the main part, a description of the constructive solution of a reinforced concrete bridge structure according to a typical project is given, the stages of the numerical experiment are shown, Аs a result of which the maximum analysis forse from the most dangerous combination of loads is determined; the bearing capacity of the girder was designed according to various design standards. In the conclusions, the results regarding the selection of working fittings and determination of the load-bearing capacity of the cross-section according to various norms are compared. The work was tested at the All-Ukrainian Scientific Conference of Undergraduate and Postgraduate Students dedicated to the International Student's Day (13-17 November 2023) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11777 |
Розташовується у зібраннях: | Промислового та цивільного будівництва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
робота Цигикал репо.pdf Restricted Access | 5,89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.