Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Т. О.-
dc.contributor.authorKyrychenko, T. O.-
dc.date.accessioned2024-07-19T11:56:49Z-
dc.date.available2024-07-19T11:56:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКириченко Т. О. Викладання англійської мови у закладах вищої освіти України після війни : виклики та можливості [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко // Пріоритетні шляхи розвитку науки і освіти : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції, (Львів, 29-30 листопада 2023 р.). – Львів : Львівський науковий форум, 2023. – C. 54-55.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11936-
dc.descriptionThe importance of English language proficiency is growing day by day in the modern world, as English is the language of international communication, business and science, which are increasingly in need of restoration and development both now and in the post-war period. Ukraine will face numerous challenges that will complicate the process of teaching English. The first of these is the financial constraints associated with rebuilding infrastructure and supporting education. The second challenge is the unstable political and social situation, which may affect the functioning of educational institutions and access to learning. Instability can create obstacles to the normal course of the learning process and reduce learners' interest in learning English. Teaching English in Ukraine after the war is an important challenge facing Ukrainian society. The post-war recovery and improvement of the teaching and learning process will involve improving infrastructure, supporting teachers and students, and creating adapted programmes and resources to support learning.uk_UA
dc.description.abstractПісля війни в Україні з’являться численні виклики, які ускладнять процес викладання англійської мови. Першим із них є фінансові обмеження, пов'язані з відновленням інфраструктури та підтримкою освіти. Другим викликом є нестабільна політична та соціальна ситуація, яка може вплинути на функціонування навчальних закладів та доступ до навчання. Нестабільність може створити перешкоди для нормального ходу навчального процесу та знизити зацікавленість здобувачів у вивченні англійської мови. Викладання англійської мови в Україні після війни є важливим завданням, яке стоїть перед українським суспільством. Післявоєнне відновлення та вдосконалення навчального процесу викладання полягатиме у вдосконаленні інфраструктури, підтримці викладачів та студентів, створенні адаптованих програм та ресурсів для підтримки навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвівський науковий форумuk_UA
dc.subjectпедагогічна освітаuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectvocational traininguk_UA
dc.titleВикладання англійської мови у закладах вищої освіти України після війни : виклики та можливостіuk_UA
dc.title.alternativeTeaching English in Ukrainian higher education institutions after the war : challenges and opportunitiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.