Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11936
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кириченко, Т. О. | - |
dc.contributor.author | Kyrychenko, T. O. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-19T11:56:49Z | - |
dc.date.available | 2024-07-19T11:56:49Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кириченко Т. О. Викладання англійської мови у закладах вищої освіти України після війни : виклики та можливості [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко // Пріоритетні шляхи розвитку науки і освіти : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції, (Львів, 29-30 листопада 2023 р.). – Львів : Львівський науковий форум, 2023. – C. 54-55. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11936 | - |
dc.description | The importance of English language proficiency is growing day by day in the modern world, as English is the language of international communication, business and science, which are increasingly in need of restoration and development both now and in the post-war period. Ukraine will face numerous challenges that will complicate the process of teaching English. The first of these is the financial constraints associated with rebuilding infrastructure and supporting education. The second challenge is the unstable political and social situation, which may affect the functioning of educational institutions and access to learning. Instability can create obstacles to the normal course of the learning process and reduce learners' interest in learning English. Teaching English in Ukraine after the war is an important challenge facing Ukrainian society. The post-war recovery and improvement of the teaching and learning process will involve improving infrastructure, supporting teachers and students, and creating adapted programmes and resources to support learning. | uk_UA |
dc.description.abstract | Після війни в Україні з’являться численні виклики, які ускладнять процес викладання англійської мови. Першим із них є фінансові обмеження, пов'язані з відновленням інфраструктури та підтримкою освіти. Другим викликом є нестабільна політична та соціальна ситуація, яка може вплинути на функціонування навчальних закладів та доступ до навчання. Нестабільність може створити перешкоди для нормального ходу навчального процесу та знизити зацікавленість здобувачів у вивченні англійської мови. Викладання англійської мови в Україні після війни є важливим завданням, яке стоїть перед українським суспільством. Післявоєнне відновлення та вдосконалення навчального процесу викладання полягатиме у вдосконаленні інфраструктури, підтримці викладачів та студентів, створенні адаптованих програм та ресурсів для підтримки навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Львівський науковий форум | uk_UA |
dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | pedagogy | uk_UA |
dc.subject | higher education institutions | uk_UA |
dc.subject | vocational training | uk_UA |
dc.title | Викладання англійської мови у закладах вищої освіти України після війни : виклики та можливості | uk_UA |
dc.title.alternative | Teaching English in Ukrainian higher education institutions after the war : challenges and opportunities | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ПІСЛЯ ВІЙНИ.pdf | 391,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.