Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТамаркіна, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorБайдак, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorБерезняк, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorTamarkina, Olha Leonidivna-
dc.contributor.authorBaidak, Lyudmyla Ivanivna-
dc.contributor.authorBereznyak, Oksana Pavlivna-
dc.date.accessioned2024-07-31T08:02:15Z-
dc.date.available2024-07-31T08:02:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТамаркіна О. Л. Застосування нетрадиційних технологій навчання іноземній мові студентів немовних ЗВО [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна, Л. І. Байдак, О. П. Березняк // Вісник науки та освіти. – 2024. – № 4(22). – С. 1482-1493.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12042-
dc.descriptionIn this article, the author examines the problem of the effectiveness of non-standard classes, which is ensured by the teacher's mastery of the methods of conducting them and skillful use of such classes in a certain system in combination with traditional forms of work. Person-oriented learning is an open humanitarian technology. Unlike traditional training, which focuses mainly on the cognitive sphere and thinking, this technology is designed to work with human consciousness and the processes of its individual and personal development. The purpose of this technology is the development of personal structures of consciousness (ability to make choices, reflection), subject qualities (autonomy, independence, responsibility) and individuality of students.uk_UA
dc.description.abstractВ даній статті автором розглядається проблема ефективності нестандартних занять, яка забезпечується за умови володіння викладачем методики їх проведення та умілого використання таких занять у певній системі в поєднанні з традиційними формами роботи. Особистісно-орієнтоване навчання є гуманітарною технологією відкритого типу. На відміну від традиційного навчання, яке орієнтується в основному на когнітивну сферу та мислення, ця технологія проектується для роботи зі свідомістю людини та процесами її індивідуально-особистісного розвитку. Метою цієї технології є розвиток особистісних структур свідомості (здатність робити вибір, рефлексія), суб'єктних якостей (автономності, самостійності, відповідальності) та індивідуальності студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтрадиційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectнетрадиційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectстудент ЗВОuk_UA
dc.subjecttraditional teaching methodsuk_UA
dc.subjectnon-traditional teaching methodsuk_UA
dc.subjectuniversity studentuk_UA
dc.titleЗастосування нетрадиційних технологій навчання іноземній мові студентів немовних ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeApplication of non-traditional technologies teaching a foreign language to students of non-language high schoolsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3, стаття.pdf661,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.