Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12092
Назва: | The use of social networks as a constituent of interactive technologies in higher school in learning foreign languages |
Інші назви: | Використання соціальних мереж як складовoї інтерактивних технологій у вищій школі при вивченні іноземних мов |
Автори: | Korniienko, Liudmyla Mykhailivna Корнієнко, Людмила Михайлівна |
Ключові слова: | intensification of the educational process modern technologies social networks активізація навчального процесу сучасні технології соціальні мережі |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Korniienko L. The use of social networks as a constituent of interactive technologies in higher school in learning foreign languages [Electronic resource] / L. Korniienko // Інноваційна педагогіка. – 2024. – Вип. 69, Т. 1. – С. 242-246. – Режим доступу : http://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/69/part_1/49.pdf. – Заголовок з екрану. |
Короткий огляд (реферат): | In the modern educational process, it is natural to intensify foreign language learning using cognitive-communicative forms and methods of learning, which allows students to choose the most effective and modern technologies. The demand for advanced interactive technologies that can be effectively applied in the educational environment and have a significant impact on increasing the motivation to learn foreign languages is steadily growing. Mastering the means of implementing interactive technology contributes to the possibility of quality education, including its distance forms. One of these forms is social networks. The article examines social networks and their involvement as a motivation for learning foreign languages: it is a group work on learning a foreign language and forming communication skills, creating texts in oral and written form. Social networks, messaging-Cloud maintain constant feedback between all participants of the process and exert a constant influence on motivation. It also allows to adjust easily the course of the learning process. The author, based on the research of a group of students of the Sumy NAU, concludes that social electronic networks, educational platforms, a wide range of software applications are a good factor for the formation of an active user of a foreign language. This process, in close combination with pedagogical theory and modern technologies, is not only effective, but also increases the motivation of the education applicants. The study notes an increase in positive feedback from work in social networks, as well as an increase in the number of users on educational platforms. Educational content serves for learning foreign languages, can be more effective in the field of using interactive technologies, work with social and educational online platforms, useful in the process of creating effective methods in higher education. This determines the direction for further research in this field. |
Опис: | У сучасному навчальному процесі закономірною є активізація навчання іноземної мови за допомогою когнітивнокомунікативних форм і методів навчання, що дозволяє студентам обирати найбільш ефективні та сучасні технології. Неухильно зростає попит на передові інтерактивні технології, які можуть ефективно застосовуватися в освітньому середовищі та суттєво впливати на підвищення мотивації до вивчення іноземних мов. Оволодіння засобами впровадження інтерактивної технології сприяє можливості якісного навчання, в тому числі його дистанційних форм. Однією з таких форм є соціальні мережі. У статті досліджуються соціальні мережі та їх залучення як мотивація вивчення іноземних мов: це групова робота з вивчення іноземної мови та формування комунікативних навичок, створення текстів в усній та письмовій формі. Соціальні мережі, messaging-Cloud зберігають постійний зворотний зв’язок між усіма учасниками процесу і здійснюють постійний вплив на мотивацію. Це також дозволяє коригувати хід навчального процесу. Авторка на основі досліджень групи студентів Сумського НАУ робить висновок, що соціальні електронні мережі, навчальні платформи, широкий спектр програмних додатків є гарним чинником для формування активного користувача іноземною мовою. Цей процес у тісному поєднанні з педагогічною теорією, сучасними технологіями є не тільки ефективним, але й підвищує мотивацію здобувачів освіти. Дослідження констатує збільшення позитивних відгуків від роботи в соціальних мережах, а також збільшення кількості користувачів навчальних платформ. Освітній контент слугує вивченню іноземних мов, може бути ефективним у сфері застосування інтерактивних технологій, роботи з соціальними та освітніми онлайн-платформами, корисним у процесі створення ефективних методик у вищій школі. Це визначає напрямки подальших досліджень у цій галузі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12092 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Технології.pdf | 216,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.