Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12123
Назва: Psychology of managing organizational behavior of employees for their involvement and relationship with the leader
Інші назви: Психологія управління організаційною поведінкою співробітників щодо їх залученості та взаємовідносин з керівником
Автори: Halynska, Anhelina Viktorivna
Галинська, Ангеліна Вікторівна
Ключові слова: work engagement
work motivation
management competencies
трудова залученість
мотивація праці
управлінські компетенції
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Halynska А. Psychology of managing organizational behavior of employees for their involvement and relationship with the leader [Electronic resource] / A. Halynska // Наукові перспективи. – Сер. «Управління та адміністрування». – 2024. – № 4(4). – С. 298-306.
Короткий огляд (реферат): Most modern organizations in their work with personnel pay considerable attention to how to manage employee involvement and through what actions of management it can be increased. The concept of engagement described back in the 90s of the twentieth century in the works of Kahn, was supplemented and developed over the past 30 years old, but has not changed significantly. According to the author of this term, engagement is a state of an employee characterized by the degree realizing his personal potential in the process of fulfilling his work role, as well as the degree of its active, cognitive and emotional expression in process of labor activity. This paper will discuss analysis of the connection between the level of development of managerial competencies of a manager and involvement in the work of both himself and his subordinates. The work examined the relationship between the involvement of employees at different levels in the organization and the level of development of the competencies of their managers; and differences between executive and employee engagement. The presence and extent of relationships were determined using correlation analysis, and differences were determined using assessment reliability of differences in mean values. The leadership competencies of Understanding the Business, Results Orientation, Collaboration and Developing Subordinates contribute to the engagement of subordinates. “Leadership”, “Initiative”, “Business Understanding”, “Interaction” is also interconnected with the leader’s own involvement. "Planning" has the opposite effect relationship. It has been established that there are differences in the involvement of managers and employees. There is a relationship between employee and manager engagement with the level of development of his competencies: some of the manager’s competencies are associated with his high involvement and the involvement of his employees, some with low. Discovered connection between the levels of involvement of the manager and employees. Differences in some parameters of engagement between managers and employees were revealed.
Опис: Більшість сучасних організацій у своїй роботі з персоналом приділяють значну увагу тому, як управляти залученістю співробітників і якими діями керівництва можна її підвищити. Концепція залучення, описана ще в 90-х роках ХХ століття в роботах Кана, була доповнена і розвинена протягом останніх 30 років, але істотно не змінилася. На думку автора цього терміну, залученість - це стан працівника, що характеризується ступенем реалізації його особистісного потенціалу в процесі виконання трудової ролі, а також ступенем його активного, пізнавального та емоційного прояву в процесі трудової діяльності. У даній роботі йтиметься про аналіз зв’язку між рівнем розвитку управлінських компетенцій керівника та залученням до роботи як його самого, так і його підлеглих. У роботі досліджено взаємозв’язок між залученням працівників різних рівнів до організації та рівнем розвитку компетенцій їх керівників; і відмінності між залученням керівників і працівників. Наявність і ступінь зв’язків визначали за допомогою кореляційного аналізу, а відмінності – за допомогою оцінки достовірності відмінностей середніх значень. Лідерські компетенції, Розуміння бізнесу, Орієнтація на результат, Співпраця та Розвиток підлеглих сприяють залученню підлеглих. «Лідерство», «Ініціатива», «Ділове взаєморозуміння», «Взаємодія» також взаємопов'язані з власною залученістю лідера. «Планування» має протилежний ефект. Встановлено, що існують відмінності у залученості керівників і працівників. Між залученістю працівника та керівника існує зв’язок із рівнем розвитку його компетенцій: деякі з компетенцій керівника пов’язані з його високою залученістю та залученістю його співробітників, деякі – з низькою. Виявлено зв'язок між рівнями залученості керівника та співробітників. Виявлено відмінності в деяких параметрах взаємодії керівників і співробітників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12123
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12587-Текст статті-12649-1-10-20240702.pdf224,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.