Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12128
Назва: Aesthetics of information invasion
Інші назви: Естетика інформаційного вторгнення
Автори: Bilotserkovets, Marina
Білоцерковець, Марина
Ключові слова: media
invasion
aesthetics
медіа
вторгнення
естетика
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Bilotserkovets M. Aesthetics of Information Invasion [Electronic resource] / M. Bilotserkovets // Ukraine in the space of social communications : society, media, reflections of war. Proceedings of the ІІ International scientific and practical internet сonference, (Kyiv, February 27-28, 2024). – Kyiv, 2024. – Р. 253-256. – Режим доступу : file:///C:/Users/Acer/Downloads/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%A0%D0%B5%D1%84%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%97%20%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%202024%20(1).pdf. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): A sign of an information campaign is its scale, when everything – television, newspapers, and social media – begins to work in a single mode, almost with a single point of view, which is strongly replicated. In the framework of television, in the news they say, on talk shows they are fixed, and in the final news programs, when it is “depicted” in detail. So the trap for mass consciousness closes. A person with a different point of view will almost automatically refuse it or remain silent. Only those people, whose point of view is generally accepted, actively express themselves. That is how television may impose such point of view, which may not exist in reality.
Опис: Ознакою інформаційної кампанії є її масштабність, коли все – телебачення, газети, соцмережі – починає працювати в єдиному режимі, практично з єдиною точкою зору, яка сильно тиражується. У рамках телебачення в новинах кажуть, на ток-шоу фіксують, а у підсумкових випусках новин, коли «розмальовують» детально. Тож пастка для масової свідомості закривається. Людина з іншою точкою зору майже автоматично відмовиться від цього або промовчить. Активно висловлюються лише ті люди, чия точка зору є загальноприйнятою. Так телебачення може нав'язати таку точку зору, якої насправді може не бути.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12128
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білоцерковець_тези Київ.pdf272,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.