Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12187
Назва: Адаптивний розвиток маркетингової підсистеми інноваційно орієнтованих підприємств агропродовольчої сфери в контексті глобалізації, управління змінами та проєктами
Інші назви: Adaptive development of the marketing subsystem of innovatively oriented agro-food enterprises in the context of globalization, change and project management
Автори: Орлова-Курилова, Ольга Володимирівна
Сафронська, Ірина Михайлівна
Турчіна, Світлана Григорівна
Мартин, Ольга Максимівна
Orlova-Kurilova, Olga
Safronska, Iryna
Turchina, Svitlana
Martyn, Olga
Ключові слова: адаптивний розвиток
маркетингова підсистема
інноваційно орієнтовані підприємства
adaptive development
marketing subsystem
innovatively oriented enterprises
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Адаптивний розвиток маркетингової підсистеми інноваційно орієнтованих підприємств агропродовольчої сфери в контексті глобалізації управління змінами та проектами [Електронний ресурс] / О. В. Орлова-Курилова, І. М. Сафронська, С. Г. Турчіна, О. М. Мартин // Український журнал прикладної економіки та техніки. – 2023. – № 3(15). – С. 57-63. – Режим доступу : http://ujae.org.ua/publications/2023-3/. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Організація адаптивного розвитку маркетингової підсистеми інноваційно орієнтованих підприємств агропродовольчої сфери суттєво актуалізується в контексті глобалізації, управління змінами та проєктами. Метою дослідження стала актуалізація адаптивного розвитку маркетингової підсистеми інноваційно орієнтованих підприємств агропродовольчої сфери в контексті глобалізації, управління змінами та проєктами. Обґрунтовано, що сучасний етап розвитку маркетингової підсистеми інноваційно орієнтованих підприємств агропродовольчої сфери та споживачів свідчить про те, що традиційна маркетингова концепція змінює зміст концепції збуту, передбачаючи орієнтацію на споживачів, підкріплену комплексом спрямованих на задоволення потреб ринку, заходів. Концепція маркетингу починається з виявлення реальних і потенційних покупців та їхніх потреб; визначення довгострокових й короткострокових цілей підприємства агропродовольчої сфери, які можуть бути досягнуті лише завдяки задоволенню потреб і бажань певних груп споживачів. Менеджмент маркетингової підсистеми в умовах глобалізації, управління змінами та проєктами – складний, але все ж неминучий процес. Цей процес відкриває нові можливості. Позитивний вплив глобалізації пов’язаний з ефектом конкуренції, до якої вона неминуче веде, а негативний – з потенційними конфліктами через дану конкуренцію. Проблеми глобалізації можуть бути вирішені на основі широкої міжнародної співпраці, посилення діючих і створенні нових міжнародних інститутів. Доведено, що особливості адаптивного розвитку маркетингової підсистеми інноваційно орієнтованих підприємств агропродовольчої сфери в контексті глобалізації, управління змінами та проєктами обумовленні широким розвитком транснаціоналізації в усіх галузях бізнесу. Специфіка сучасного життя вимагає від суб’єктів економічних взаємовідносин проведення глибокого аналізу процесів на ринку, щоб забезпечити ефективне використання рідкісних наявних ресурсів і якісне задоволення споживчих вимог. В процесі транснаціоналізації завданням розробки ефективного менеджменту маркетингової підсистеми є знаходження оптимальних пропорцій крос–культурних та етнічних заходів системи маркетингу при заданих умовах ринку та цілях розвитку підприємства агропродовольчої сфери.
Опис: The organization of adaptive development of a marketing subsystem in innovatively oriented businesses in the agro-food sector is currently relevant in globalization, managing changes, and projects. The study aimed to study the adaptive development of the marketing subsystem at innovatively oriented agro-food enterprises in the context of globalization, change, and project management. It is substantiated that the current stage of the development of a marketing subsystem and innovatively oriented businesses in the agro-food sector and supportive information about those that the traditional marketing concept is changing its orientation on consumers, supported by a complex of directing to satisfy the market's needs. The idea of marketing is based on the manifestation of actual and potential buyers and their needs, the designation of long-term and short-term goals of the agro-food sector, which can be achieved only to meet the needs of specific groups of people. Managing the marketing subsystem regarding globalization and managing changes and projects is a foldable but inevitable process. This process brings new possibilities. The positive impact of globalization is associated with the effect of competition, to the extent that it is unavoidable, and the negative one is with potential conflicts through this competition. The problems of globalization can be developed based on broad international cooperation, strengthening of designing and creating new international institutions. It has been shown that the features of the adaptive development of the marketing subsystem of innovatively oriented businesses in the agro-food sector in the context of globalization and the management of changes and projects are supported by a comprehensive story of transnationalization in the current regions of the businesses. The specifics of daily life are essential in the context of mutual deep economic analysis of the market processes to ensure the efficient use of available resources and the satisfaction of the living people. In the process of transnationalization, the development of effective management of the marketing subsystem and the recognition of the optimal proportions of cross-cultural and ethnic approaches to the marketing system are crucial while setting the goals of the market and developing the agro-food sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12187
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Турчіна С._3_.pdf402,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.