Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12290
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самохвалова, І. Ю. | - |
dc.contributor.author | Samohvalova, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-27T10:08:28Z | - |
dc.date.available | 2024-08-27T10:08:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Самохвалова І. Ю. Аналіз параметрів взаємодії у системі «тренер – спортсмен» в пляжному волейболі [Електронний ресурс] / І . Ю. Самохвалова // Актуальні проблеми фізичного виховання, спорту, фізичної реабілітації та туризму у сучасних умовах життя : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, (Запоріжжя,18-19 квітня 2024 р.). – Львів : Liha-Pres, 2024. – С. 447-449. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12290 | - |
dc.description | The article presents the results of the analysis of the parameters of the relationship between the coach and female beach volleyball players. In the course of the study, it was established that 52.5% of female athletes of the basic training group (1 year of training) prefer the emotional parameter of the coach’s assessment, 45.8% of female athletes of the basic training group (3 year of training) are satisfied with compatible actions with the coach, 53.8% of female volleyball players sports improvement groups emphasize the coach's authority and awareness (at the level of 6 - 8 points out of 8 maximum). Thus, during the training and competition process in beach volleyball, the coach should pay attention to the revealed features of interaction with female athletes. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті представлені результати аналізу параметрів взаємостосунків між тренером і спортсменками, які займаються пляжним волейболом. В ході дослідження встановлено, що 52,5% спортсменок групи базової підготовки (1 рік навчання) надають перевагу емоційному параметру оцінки тренера, 45,8% спортсменок групи базової підготовки (3 рік навчання) задоволені сумісними діями з тренером, 53,8 % волейболісток групи спортивного удосконалення підкреслюють авторитет та обізнаність тренера (на рівні 6-8 балів з 8 максимальних). Таким чином, тренеру під час тренувального та змагального процесу в пляжному волейболі, слід звертати увагу на виявлені особливості взаємодії зі спортсменками. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Liha-Pres | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | пляжний волейбол | uk_UA |
dc.subject | спортсмени | uk_UA |
dc.subject | interaction | uk_UA |
dc.subject | beach volleyball | uk_UA |
dc.subject | athletes | uk_UA |
dc.title | Аналіз параметрів взаємодії у системі «тренер – спортсмен» в пляжному волейболі | uk_UA |
dc.title.alternative | Analysis of interaction parameters in the «coach-athlete» system in beach volleyball | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Самохвалова.pdf | 261,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.