Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12292
Назва: Аналіз жанрових особливостей академічного письма української мови
Інші назви: Analysis of genre features of academic writing In the ukrainian language
Автори: Шестакова, Світлана Олександрівна
Фенцик, Оксана Миколаївна
Недашківська, Тетяна Євгенівна
Shestakova, S.
Fentsyk, O.
Nedashkivska, T.
Ключові слова: жанр
академічне письмо
науковий стиль
genre
academic writing
scientific style
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Шестакова С. Аналіз жанрових особливливостей академічного письма української мови [Електронний ресурс] / С. Шестакова, О. Фенцик, Т. Недашківська // Вісник науки та освіти. – 2023. – № 7 (13). – С. 315-327. – Режим доступу : http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5722/5754. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено жанрові особливості академічного письма, які забезпечують структурованість, об'єктивність та професіоналізм у передачі наукової інформації. Визначено ключові характеристики, які визначають академічний стиль письма, здійснено аналіз їхнього впливу на якість та авторитетність наукових текстів. Досліджено, що вивчення основ академічного письма відіграє ключову роль у формуванні академічної культури та боротьбі з плагіатом серед здобувачів освіти. Його значення виявляється у декількох аспектах. По-перше, академічне письмо спонукає студентів та дослідників залучатися до дослідництва, щостимулює розвиток наукового потенціалу. По-друге, вивчення академічних стандартів допомагає уникнути порушень і забезпечує дотримання етичних норм академічного співтовариства. По-третє, академічне письмо сприяє розвитку авторської відповідальності та свідомості про плагіат, його наслідки й негативнийвплив на авторство. Обґрунтовано, що академічнеписьмо представляє вміння чітко та пер еконливо висловлювати та аргументувати свої ідеї у формі наукового тексту.У статті розглянуто різницю між науковим стилем і академічним письмом, а також визначено їхні спільні особливості. Науковий стиль включає різноманітні форми комунікації в галузі науки, тоді як академічне письмо є його підмножиною, спрямованою на тексти для академічних цілей, такі як студентські роботи, наукові статті, доповіді, лекції тощо. Основна різниця між ними полягає у спрямованості аудиторії: академічне письмо адресоване внутрішньому академічному середовищу, а науковий стиль може бути спрямований на ширшу наукову аудиторію.
Опис: The article examines the genre features of academic writing that ensure structured, objective and professionalism in the transfer of. The key characteristics that define the academic writing style are identified, and their impact on the quality and credibility of scientific texts is analyzed. It is proved that learning the basics of academic writing plays a key role in shaping academic culture and combating plagiarism among students. Its importance is manifested in several aspects. First, academic writing encourages students and researchers to engage in research, which stimulates the development of scientific potential. Secondly, learning about academic standards helps to avoid violations and ensures compliance with the ethical norms of the academic community. Thirdly, academic writing promotes the development of authorial responsibility and awareness of plagiarism, its consequences and negative impact on authorship. It is substantiated that academic writing represents the ability to clearly and convincingly express and argue one's ideas in the form of a scientific text. The article discusses the difference between the scientific style and academic writing and identifies their common features. The scientific style includes various forms of communication in the field of science, while academic writing is a subset of it, aimed at texts for academic purposes, such as student papers, research articles, reports, lectures, etc. The main difference between them is the focus of the audience: academic writing is addressed to the internal academic environment, while the scientific style can be directed to a wider academic audience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12292
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестакова Стаття 2.pdf484,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.