Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Денис Сергійович-
dc.contributor.authorSamoilenko, D. S.-
dc.date.accessioned2024-09-19T06:45:24Z-
dc.date.available2024-09-19T06:45:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник І. М. Онопрієнкоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12354-
dc.descriptionIn the qualification work, the theoretical and methodical bases of planning the marketing strategy for the promotion of the products of an industrial enterprise are defined. The main components for the development of effective marketing strategies are identified and the main stages and key aspects of managing promotion strategies are considered. Theoretical and methodological aspects of marketing strategy planning include scientific approaches, principles, methods and tools used to develop effective marketing strategies. Management of enterprise product promotion strategies is a complex process that includes planning, implementation, monitoring and adjustment of marketing activities to achieve business goals. The organizational and economic characteristics were considered and the marketing activity of the enterprise was assessed. The main indicators of the enterprise's marketing activity and a fragment of the marketing complex have been determined. The evaluation of the effectiveness of the planning of the marketing strategy for the promotion of the products of the industrial enterprise was carried out. In market conditions, manufacturers must implement a pricing policy that minimizes operating losses and sets optimal price levels for all product positions in their business portfolio. Pricing should take into account the range and quality of products, benefits and importance derived from consumption, consumer demand and competitors' prices. Factors affecting the organization of foreign economic activity of manufacturing enterprises can be divided into two groups: external and internal. This approach is useful in that it can be linked to strategic management based on SWOT analysis. It was found that the use of Internet marketing has significant advantages over traditional marketing, such as personalization of interaction with consumers, orientation to individual needs, globalization of activities and speed of transmission of marketing messages. The main tasks and functions of Internet marketing in terms of creating conditions for the emergence of a customer consumption cycle aimed at regular website visits, increasing the effectiveness of the website as a business tool, and rationalizing the management structure are analyzed. On the basis of the obtained data, a methodical approach to the creation of an Internet marketing system at JSC "Technology" was developed, which includes clear recommendations for the use of a complex of Internet marketing components and tools.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі визначено теоретико – методичні основи планування маркетингової стратегії просування продукції промислового підприємства. Визначено основні компоненти для розробки ефективних маркетингових стратегій та розглянуто основні етапи та ключові аспекти управління стратегіями просування. Розглянуто організаційно – економічну характеристик та проведено оцінку маркетингової діяльності підприємства. Визначено основні показники маркетингової діяльності підприємства та розглянуто комплекс маркетингу. Здійснена оцінка ефективності планування маркетингової стратегії просування продукції промислового підприємства. Проведена оцiнка внутрішніх та зовнішніх комунікаційних зв’язків при формуванні стратегії просування продукції; визначено особливості формування системи інтернет маркетингу в політиці управління просуванням продукції підприємства; сформовано план маркетингової Е-mail стратегії просування продукції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketing planninguk_UA
dc.titleПланування маркетингової стратегії просування продукції промислового підприємстваuk_UA
dc.title.alternativePlanning a marketing strategy for the promotion of the products of an industrial enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойленко Д.С. Кваліфікаційна_робота_2024.pdf
  Restricted Access
2,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.