Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсаєв, Ярослав Сергійович-
dc.contributor.authorIsaiev, Yarosav Sergiyovych-
dc.date.accessioned2024-09-26T09:25:17Z-
dc.date.available2024-09-26T09:25:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФакультет економіки та менеджменту ; наук. керівник К. В. Блюмська-Данькоuk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12462-
dc.descriptionThe qualification work is dedicated to exploring ways to improve marketing strategies for managing enterprise communication policy. The first section examines the theoretical and methodological foundations of communication policy management, including the definition and significance of communication strategies, as well as the analysis of key approaches to their development and implementation. The primary factors influencing the effectiveness of an enterprise's communication policy are analyzed. The second section of the work presents an analysis of the theatrical enterprise's activities, particularly its marketing strategy and communication channels. A SWOT analysis of the enterprise was conducted, revealing its strengths, weaknesses, opportunities, and threats. Key directions for improving the communication policy were identified. The third section of the work provides recommendations for enhancing the enterprise's communication policy. Particular attention is paid to the implementation of new digital communication channels and the development of integrated marketing communications, which will contribute to increasing the enterprise's effectiveness and strengthening its market position.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню напрямків вдосконалення маркетингових стратегій управління комунікаційною політикою підприємств. У першому розділі розглянуто теоретико-методичні основи управління комунікаційною політикою, зокрема визначено значення та сутність комунікаційних стратегій, а також проаналізовано основні підходи до їх розробки та впровадження. Проаналізовано основні фактори, які впливають на ефективність комунікаційної політики підприємства. У другому розділі роботи представлено аналіз діяльності театрального підприємства, зокрема його маркетингової стратегії та комунікаційних каналів. Проведено SWOT-аналіз підприємства, що дозволило виявити його сильні та слабкі сторони, можливості та загрози. Визначено ключові напрями вдосконалення комунікаційної політики. У третьому розділі роботи розроблено рекомендації щодо покращення комунікаційної політики підприємства. Особлива увага приділена впровадженню нових цифрових каналів комунікації та розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій, що сприятиме підвищенню ефективності діяльності підприємства та зміцненню його позицій на ринку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectкомунікаційні каналиuk_UA
dc.subjectcommunication policyuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectcommunication channelsuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії управління комунікаційною політикою підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing Strategies for Enterprise Communication Policy Managementuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіки та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Ісаєв Ярослав.pdf
  Restricted Access
1,99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.