Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12668
Назва: Особливості свідомого відношення студентів закладів фахової передвищої освіти до занять фізичною культурою
Інші назви: Features of Conscious Attitude of Students of Institutions of Higher Vocational Education to Physical Education
Автори: Харченко, Сергій Миколайович
Химченко, Олександр Вікторович
Кравченко, Ігор Миколайович
Гончаренко, Володимир Іванович
Kharchenko, S. M.
Khimchenko, O. V.
Kravchenko, I. M.
Honcharenko, V. I.
Ключові слова: фізична культура
майбутні фахівці
студенти
physical education
future specialists
students
Дата публікації: 2023
Видавництво: СумДПУ
Бібліографічний опис: Особливості свідомого відношення студентів закладів фахової передвищої освіти до занять фізичною культурою [Електронний ресурс] / С. Харченко, О. Химченко, І. Кравченко, В. Гончаренко // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. – 2023. – № 10 (134). – С. 87-95.
Короткий огляд (реферат): Дане дослідження спрямоване на вивчення й удосконалення фізичного виховання студентів у процесі навчання у закладі фахової передвищої освіти та обґрунтовуються педагогічні умови свідомого відношення до фізкультурно-спортивної діяльності на основі взаємодії між викладачами і студентам. Фахова передвища освіта зорієнтована переважно на надання професійних знань та прикладних професійних умінь і меншою мірою на формування навичок збереження власного здоров’я, що здійснюється зазвичай засобами ППФП (виконання фізичних вправ, здійснення рухової активності, спортивні ігри тощо) на заняттях з фізичної культури і обмежене обсягами навчальних планів освітніх програм та відповідними освітніми стандартами для закладів фахової передвищої освіти. Роботи полягає у впровадженні у програму занять фізичною культурою студентів закладів фахової передвищої освіти, в межах якої: динамічна витривалість, стійкість до несприятливих факторів, вольові якості розвиваються за допомогою тривалих аеробних вправ; силова витривалість розвивається вправами для м’язів спини, для м’язів хребта, для м’язів ніг, для розвитку рухливості суглобів плечового поясу, для черевного пресу, для м’язів рук; точність рухів, просторова орієнтація, м’язова чуттєвість розвивається за допомогою вправ у парах з м’ячом на місці і в русі; рухливість у суглобах, сила, спритність розвивається за допомогою як активних, так і пасивних вправи з великою амплітудою рухів; спритність, точність, координація; рішучість, уміння працювати в команді, активність, наполегливість, емоційна стійкість розвиваються через спортивні естафети з предметами та спортивні ігри. Удосконалено зміст програми занять фізичною культурою питаннями: збереження здоров’я та значення фізичної культури (підготовки) у професійній діяльності майбутніх фахівців фахової перед вищої освіти, профілактиці захворюваності й реабілітації; особливостями фізичної підготовки фахівців; системи медичних знань з оздоровчими технологіями.
Опис: This research is aimed at studying and improving the physical education of students in the process of studying at institutions of higher vocational education, and pedagogical conditions for a conscious attitude towards physical culture and sports activities are substantiated based on interaction between teachers and students. Higher vocational education is primarily aimed at providing professional knowledge and applied professional skills, and to a lesser extent at developing skills for maintaining one's own health, which is usually done through physical education classes and is limited by the scope of educational programs and corresponding educational standards for institutions of higher vocational education. The work involves the implementation of a physical education program for students of institutions of higher vocational education, within which: dynamic endurance, resistance to adverse factors, and volitional qualities are developed through prolonged aerobic exercises; strength endurance is developed through exercises for the muscles of the back, spine, legs, for the development of shoulder joint mobility, for the abdominal press, for arm muscles; precision of movements, spatial orientation, and muscle sensitivity are developed through exercises with a ball in place and in motion; joint mobility, strength, agility are developed through both active and passive exercises with a wide range of movements; agility, precision, coordination; determination, ability to work in a team, activity, perseverance, emotional stability are developed through relay races with objects and sports games. The content of the physical education program has been improved with questions regarding: health preservation and the importance of physical education (training) in the professional activities of future specialists of higher vocational education, prevention of diseases and rehabilitation; features of physical training of specialists; system of medical knowledge with health-improving technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12668
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харченко.pdf169,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.